10 denkik misschien 15Tot hoeveel km per uur heb je dan een kleine dip?
Zou je dan niet iets lichtere trekveren proberen. Rood lijkt me ook wel enigzins sterk10 denkik misschien 15
10 denkik misschien 15
Ja en nu rijd ie niet weg zei je dusHeb ook de gele gereden, zelfde verschijnsel allen gaat hij dat bij iets gas meteen rijden
Denk dat je er is geel in moe doen van Malossi!…Het probleem lijkt dus wel de koppeling.....met deze hebo koppeling maakt hij netjes meteen toeren alleen de trekveren zijn te strak, hij maakt nu een beetje overdreven veel toeren bij wegrijden. Er zitten blauwe veren in en rode bij maar is rood niet nog strakker? Het lijkt wel of ik iets minder koppel heb met deze koppeling (dezelfde rollen).
Er viel me nu pas eigenlijk iets op aan de eerdere video. Met de rode trekveren begint hij wel meteen te rollen zonder eerst op toeren te komen, dit zal ook het probleem zijn. Hoe kan het dat hij zo vroeg aangrijpt, de veren zijn nieuw?
EditDenk dat je er is geel in moe doen van Malossi!
Dan dus gele proberen. Helaas is het niet zo’n feest dat je zlef kan kiezen op welke afstel spullen hij het best loopt!Edit
Het verhaal werdt met al die druk en trekveren te onoverzichtelijk dus even de schets van de situatie nu.
Met originele koppeling er rode trekveren (+2000rpm) gaat de scooter bij iets gas meteen rijden zonder eerst toeren te maken. Dit is vreemd met rode trekveren.
Met de hebo koppeling met de veren die er al inzitten bij aankoop grijpt hij veeeeeel te laat aan, mega toeren voordat hij gaat rijden. Met de groene, vrij slappe, veren van malossi maakt hij nog steeds te veel toeren met wegrijden maar aanzienlijk minder al. Maar dit is ook vreemd want groene trekveren zijn vrij slap.
Maar de gele zijn strakker dus dan krijg ik nog meer toeren met wegrijden. Hij hoort met groene niet zoveel toeren te maken voor hij aangrijpt toch?Dan dus gele proberen. Helaas is het niet zo’n feest dat je zlef kan kiezen op welke afstel spullen hij het best loopt!
O zoreu ik dacht dat groene sterker waren. Dan tocj witte proberenMaar de gele zijn strakker dus dan krijg ik nog meer toeren met wegrijden. Hij hoort met groene niet zoveel toeren te maken voor hij aangrijpt toch?