Hoi mensen,
K heb een malaguti phantom ac met een DR70RPM, 17,5mm dellorto, s6 inlaatkit, p1 vario en gianelli shot.
Ding rijdt prima op zich.
Maar toch vind ik het vaag; als het wat kouder is s'avonds heeft ie wat meer trekkracht, top snelheid is dan 85-90 @ autoteller.
Maar overdag dan heeft ie duidelijk wat minder trekkracht, hij draait wat minder toeren bij het optrekken. Terwijl hij dan wel een flink hogere topsnelheid heeft (ong. 100 km/u). Dus het lijkt alsof ie dan bij het optrekken minder toeren maakt, maar uiteindelijk op topsnelheid wél een stuk meer toeren kan draaien.
Waardoor kan dit?
Het lijkt wel alsof ik moet kiezen tussen hard op trekken met lagere top, of langzamer optrekken met hogere top XD.
Afstelling:
- Rode drukveer
- Rode trekveertjes
- 4,1g rollen
- sproeier 88, ontgrensd luchtfilter
- BR8HSA bougie
K heb een malaguti phantom ac met een DR70RPM, 17,5mm dellorto, s6 inlaatkit, p1 vario en gianelli shot.
Ding rijdt prima op zich.
Maar toch vind ik het vaag; als het wat kouder is s'avonds heeft ie wat meer trekkracht, top snelheid is dan 85-90 @ autoteller.
Maar overdag dan heeft ie duidelijk wat minder trekkracht, hij draait wat minder toeren bij het optrekken. Terwijl hij dan wel een flink hogere topsnelheid heeft (ong. 100 km/u). Dus het lijkt alsof ie dan bij het optrekken minder toeren maakt, maar uiteindelijk op topsnelheid wél een stuk meer toeren kan draaien.
Waardoor kan dit?
Het lijkt wel alsof ik moet kiezen tussen hard op trekken met lagere top, of langzamer optrekken met hogere top XD.
Afstelling:
- Rode drukveer
- Rode trekveertjes
- 4,1g rollen
- sproeier 88, ontgrensd luchtfilter
- BR8HSA bougie