nee, tmoet met spie.razorr said:het zit toch zonder spie?
razorr said:Ben ik weer ,heb effe zitten na denken..
Als ie bv niet op toeren komt kan het zijn dat ie dan veel laat staat??
ik heb effe een schuifmaat erbij gehouden en dat joden tnt ding.
daar staat 0 2 4 6 8 0 op in een rondje
nu heb ik de schuifmaat erbij gehouden en kijken hoeveel MM 1 ronde was
1 rondje is dus 1 mm
dus dat hele tnt meter ding klopt volgens my niet??
wat ik nu dus heb is: bdp en dan die tnt op 2 staan dus 1/6 rondje DUS ongveer op 0,2 mm voorontsteking
dus als ik het zelf goed begrijp klopt die tnt niet en moet ik gewoon via de schuifmaat doen
of die tnt 2,25 rondjes erin draaien na het BDP
ja he?
mzzl
Jeffrey
evo racer said:nee, tmoet met spie.
aerox-evo70 said:uhm. eerst 2.25 vervroegen en dan streepjes gelijk zetten
Big B NRG said:Moet helemaal niet met spie :S
Rotor is conisch, dus dat blijft wel zitten.
Met een schuifmaat kan ook.
razorr said:die tnt dingen zuigen:S
20 euro weg maarja
razorr said:Ik zei net hiervoor dat me grondplaat was losgetrild,toen kwam ik erachter dat ik de schroefjes van me italkit grondplaat had gebruikt
nu dus gewoon de schroefjes die bij de malossi rotor zat gebruikt+vloeibare pakking
dat zit nu vast
ik heb me voetpakking opgemeten die is 0,7 0,8
nu zat ik te denken:
Ok je malossi rotor moet op 2,25
maar je hebt dan ook nog een voetpakking van 0,7/0,8
dus inweze moet ie op
2,95 vervroegen???
my bdp:24,4
vervroeging 2,25 zonder maten van voetpakking
26,65
met pakking bijgerekend
27,35
ik hoor het wel
ik heb het btw met schruifmaat gemeten(geen digi)
maarja ding heeft natuurlijk een afwijking
dus als ik rond de 3 mm voorontsteking gaat zitten dan zit ik wel oke??
die tnt dingen zuigen:S
20 euro weg maarja
aerox-evo70 said:* gewoon op 2,25 zetten
btw, A-Bizar, heb jij een schuifmaat van 1 m ?