aerox welke gewichtjes + trekveren

Bunny

Well-Known Member
Hey ik heb een aerox 2003 (origineel) maar ik wil toch dat ie een beetje optrekt :-) welke gewichtjes (gram) en welke trek- drukveren zijn het beste?
Greetz

Advertisement - register to remove this

ik denk niet dat hij alleen met andere rolletjes beter zal optrekken....omdat hij standaard al op zijn best (hoop ik) staat afgesteld

maar je kan wel wat anders doen om hem beter te laten optrekken:
laat hem eerst ontgrenzen, daarna kan je verder werken aan het beter laten optrekken

met bijv:

-17,5mm carburateur
-andere uitlaat zoals Yasuni R (aanrader!)
-andere cillinder :)

Da antwoord krijg ik hier dus altijd :| hem echt opfokken! Het kan toch niet dat die nu al op zijn snelst trekt, die onozele scoot die trekt tot de 1ste 10 km/h gene zak en vanaf dan vertrekt die ongeveer,... dit moet toch op te lossen zijn zonder da die er sneller op word :| Als ik mijn variorondel er uit haal dan rijd hij sneller, ik heb een catalisator in mijn uitlaat steken, zou dit iets geven? hoe haal je die rommel er uit? en wa voor begrenzers heb je dan nog... het is dus niet de bedoeling da ik andere cilinders ga steken, andere carbu's want dan zuipt hij te veel, en een andere uitlaat ja dan rijd hij ook zowiso te snel!

Back