Aerox wel de goede keuze?

Amersfoort1992

Well-Known Member
Goede avond.

Als eerste wil ik iedereen nog even een fijne kerst wensen en een gezond 2008!!
In het begin van het volgende jaar word ik 16 en mag om die reden van mijn ouders een scooter uitzoeken. Ik heb niet echt een prijslimit maar wil toch het liefste wel om/ en nabij de 2500 euro blijven en het liefste niet daarboven. Ik vind zelf de Yamaha Aerox een hele mooie scooter maar weet zelf vrij weinig over zijn geschiedenis. Ik wil graag zoveel mogelijk informatie over de scooter zodat ik in januari van het volgende jaar goed voorbereid ben als ik ga kijken bij de dealer. Ik hoop dat jullie mij de voordelen van deze scooter ten opzichte van anderen kunnen vertellen maar ook zeker de nadelen.Zo hoorde ik zelf van meerdere mensen dat de kappen van de Aerox van zeer lage kwaliteit waren en deze zelfs ook los trilden??

Alvast heel erg bedankt!

En ik hoop op veel goede informatie
 
Advertisement - register to remove this

Nog even terug komen op dat onderwerp over de beenruimte voor langere mensen en de aerox. Ik heb vandaag op de nieuwste aerox gezeten waar mijn oog op was gevallen, en moet toch toegeven dat er niet veel ruimte meer overbleef. Dit was bij die nieuwe gilera runner wel het geval
 
Runner is een goede keuze, qualiteit is egt goed:) Alleen wil de voorvork nog wel eens blijven steken en het subframe krombuigen(mono-ophanging)..

Als je lang moet rijden bestaan er na mijn mening geen fijnere scooters:)
 
Back
Top