aerox stopt er soms mee zonder duidelijke reden

per

New Member
hoi allemaal,

ik heb een tijdje geleden een aerox op marktplaats gekocht Ik heb er 2 maanden goed mee kunnen rijden tot hij op een dag zomaar uit viel tijdens het rijden af en toe ging hij weer aan na vele malen te kicken maar dan viel hij even later weer uit toen heb ik hem naar de garage gebracht hebben ze wat onderdelen vervangen o.a. het luchtfilter en bougikabel en toen reed hij voor een tijdje weer perfect maar even later had ik weer het zelfde probleem toen ik hem bij de garage had gebracht en ik 2 dagen later hem weer op kwam halen zeiden ze bij de garage dat ze geen idee hadden wat het probleem wasr dat hij nu wel weer perfect liep dus toen heb ik er weer een tijdje op kunnen rijden en nu heb et opeens weer maar niemand weet dus wat er nou aan de hand is want soms doet hij het even niet en dan een paar dagen laten start hij zomaar weer en kan ik er weer een tijdje mee rijden

als iemand dit probleem herkent en/of weet hoe je het moet oplossen of wat het misschien zou kunnen zijn ik hoor graag van jullie

alvast gedankt
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top