Ey medesleutelaars,
Ik loop op het moment vast met mijn Aerox met volgende aetup:
DR70
- Gianelli Shot V4
- 19mm met sproeier 84
- Orginele luchtfilter met Malossi element
- Malossi Multivar met 5.1gr rollen
- Malossi Delta Clutch met zwarte trekveren
- Orginele achterpoulie met gele Malossi drukveer
- Nieuwe malossi Special Kevlar V-snaar
- Nieuwe NGK hittegraad 8 lange schacht
- Nieuw spruitstuk met nieuwe pakking
- Malossi membraan VL14 met carbonnen plaatjes
De Aerox is eerst bij EPC een week geleden bij EPC afgesteld. Hierbij is ook de V-Snaar vernieuwd wegens een dip. De scooter reed erna gewoon goed. Goed 2 dagen erna opeens veel moeite met starten. Zowel koud als warm.
Als die al aan blijft gaat dit samen met erg veel gas geven. Komt na wat spelen op touren maar lijkt te verzuipen (Bwoaap geluid). Inmiddels het volgende gedaan:
- Massa nagelopen en dikkere kabels gepakt (10mm2)
- Nieuwe bougie NGK 8 hittegraad
- Carburateur schoongemaakt
- Membraan nagekeken en plaatjes
- Zuigerveren nog netjes in orde en goede compressie.
- Bougie vonkt verder goed
- Carburateur krijgt benzine gezien vlotterbak telkens benzine erin heeft
- Cilinder eraf gehaald, geen krassen, vegen oid. ook zuiger nog netjes
- Nieuwe pakking bij membraan en spruitstuk
- Nieuw Mezoly spruitstuk
- Ontsteking timing stond verkeerd volgena EPC en is door hun goedgezet
Begin beetje op mijn eind te lopen wat het nog kan zijn en waar ik nog kan zoeken.
Iemand die wellicht wat weet?
Mvg,
Michel
Ik loop op het moment vast met mijn Aerox met volgende aetup:
DR70
- Gianelli Shot V4
- 19mm met sproeier 84
- Orginele luchtfilter met Malossi element
- Malossi Multivar met 5.1gr rollen
- Malossi Delta Clutch met zwarte trekveren
- Orginele achterpoulie met gele Malossi drukveer
- Nieuwe malossi Special Kevlar V-snaar
- Nieuwe NGK hittegraad 8 lange schacht
- Nieuw spruitstuk met nieuwe pakking
- Malossi membraan VL14 met carbonnen plaatjes
De Aerox is eerst bij EPC een week geleden bij EPC afgesteld. Hierbij is ook de V-Snaar vernieuwd wegens een dip. De scooter reed erna gewoon goed. Goed 2 dagen erna opeens veel moeite met starten. Zowel koud als warm.
Als die al aan blijft gaat dit samen met erg veel gas geven. Komt na wat spelen op touren maar lijkt te verzuipen (Bwoaap geluid). Inmiddels het volgende gedaan:
- Massa nagelopen en dikkere kabels gepakt (10mm2)
- Nieuwe bougie NGK 8 hittegraad
- Carburateur schoongemaakt
- Membraan nagekeken en plaatjes
- Zuigerveren nog netjes in orde en goede compressie.
- Bougie vonkt verder goed
- Carburateur krijgt benzine gezien vlotterbak telkens benzine erin heeft
- Cilinder eraf gehaald, geen krassen, vegen oid. ook zuiger nog netjes
- Nieuwe pakking bij membraan en spruitstuk
- Nieuw Mezoly spruitstuk
- Ontsteking timing stond verkeerd volgena EPC en is door hun goedgezet
Begin beetje op mijn eind te lopen wat het nog kan zijn en waar ik nog kan zoeken.
Iemand die wellicht wat weet?
Mvg,
Michel