aerox slaat af

*black-angel*

Well-Known Member
Hallo ik heb een aerox, maar als ik hem start en even stationair laat lopen hapert hij of val hij stil.
Geef ik gas bij valt hij uit, soms hoor je ook uit de uitlaat een ploff.
Ik heb ervoor gewoon allemaal goed mee gereden.
Heb me cill laten poetsen terug erop gezet, en heb me benzine slang van de tank naar me cabbo verlengt met een tussen kraantje.
Daarna is hij dit gaan doen, Wat kan dit zijn?

21MM dellorto (sproeier 90)
70CC malossi sport
Malossi powerfilter

Alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

90 sproeier is ook VEEL te klein..

zou eens kijken naar je bougie , naar de kleur en het type wat erin zit..

zet er dan een std filter op met zo'n 90/92 en probeer het dan eens weer ,dat is stukken veiliger..

dat ploffen komt door gebrek aan mengsel , het uitvallen ook..

kan ook aan het kraantje liggen natuurlijk , maar dan nog is 90 met een powerfilter gewoon veel te klein..

ik heb altijd normaal gereden met sproeier 90, dat vind ik zo raar da het nu opeens wel is.
me bougie is een NGK BR9HS.
wat raad u me aan kwa sproeier dan ? 100?

ik heb van het weekend niks kunnen doen vandaar nu pas deze reactie (weekndje weg)

heb me sproeier omgewisselt voor een 100, en dacht laat ik gelijk me membraam maar eens tjekken.
nu zit er in een hoekje een stukje van de membraamplaat af, dus ik denk dat ik me probleem gevonden heb :P
Morgen nieuwe plaatjes halen.

Maar nu zag ik ook dat me spruitstuk een 20 mm is en mn cabbo een 21 is.
Dus morgen maar gelijk ook een 21 mm spruitstuk halen.

Ik laat het nog wel weten!

Ik ben vandaag weer bezig geweest aan me roxx.
Heb me benzine slange weer normaal aangesloten, en nog het zelfde verhaal.
En heb nog zitten denken, het kan toch niet aan de sproeier liggen?, aangezien hij zo altijd heeft gereden met sproeier 100 ?

Probeel zelf al opgelost mensen.
Bougie was kapot, had ik nie gelijk naar gekeken omda hij nog net 1,5 maand oud was.
Nieuwe derin en mhooop gaan.

Topic kan: CLOSED!!

Back