Aerox met 21mm komt niet van zijn plaats

knoffy

Well-Known Member
hallo

ik ben dus bezig met een aerox maar ik kom totaal niet weg :S

21mm carb
heb nu 4.0 gram rolletjes
originele trekveertjes
witter/blauw/rode drukveeren geprobeert

cilinder is 70cc italkit

maar hij rijd helemaal niet weg help ??? kan wel veel toeren maken maar geen beweging
 
Advertisement - register to remove this

Grijpt de koppeling wel aan? Is het geluid wel netjes dwz geen snel gepruttel of gehaper? Wat voor sproeier zit er in? Merk van de carb? Simpele dingen geprobeerd zoals een andere bougie, en geen te slappe snaar?

Sta je echt stil of is het 1 meter per minuut bij wijze van
 
Aprilia Rijder..

Sproeier #80# >???? dat is veel ste laag, ik heb een 17,5 carbu ook van Delórtho en ik gebruik sproeier 94 , ik rijd 50cc snel, probeer eerst maar is een hogere sproeiermaat , en meestal heeft het optrekken met de koppeling te maken.
 
Zo ver ik weet is het allemaal standaard... het werkt overigens niet ideaal met originele kabel, past allemaal net enzo + dat het kapje waar de gas schuif onder zit eigenlijk niet aangedraaid kan worden als je hierbij ook nog een hoekje gebruikt.
 
ik heb gewoon een kabel die uit 1 stuk bestaat niet de originele nee
de uitlaat is een yasuni

ik zal vanmiddag ff foto;s maken van wat er allemaal in mijn blokje zit.

bedankt iedergeval al voor de hulp
 
hij doet het nu eindelijk een beetje normaal nadat ik de startmotor spul uit het blok heb gehaald en die vervangen door een ring. nu trekt hij al veel beter weg

wat raden jullie mij aan met 70cc italkit,21mm carb en yasuni uitlaat voor rolletjes en veertjes ?
 
Back
Top