Ik hoor het geluid vooral op het moment dat ik optrek, als ik op het zelde toerental blijf rijden is het geluid er dus niet of wel veel zachter want dan hoor ik niets verkeerd.
Het klinkt beetje als een rammelaar, gewoon geratel dus.
en ik had de indruk dat het van men koelvloeistof radje kwam.
owjah, en er zijn momenten dat het geluid er helemaal niet is.
Prestaties is niets aan veranderd rijd nog altijd even goed.
Yo, ik heb zelf ook een aerox en had ook een raar geluid bij het wegrijden vooral. niet veel later klapte een koelvloeistof buisje boven mijn cilinderkop. probleem was dat het clipje van de koelvloeistof pomp was afgebroken en pompte dus niet meer. misschien dat dit bij jouw ook het zelfde probleem is.
Nee dat is niet erg dat zijn de banen van de frees welke de carter op maat hebben gefreesd in de fabriek.
De carter wordt gemaakt in een spuit/giet mal. Hier wordt een vloeibaar aluminium legering in gespoten/gegoten en daarna wordt het als het werkstuk is afgekoeld verschillende maten en passingen erin gefreesd omdat dat vele malen nauwkeuriger kan dan met het spuit/giet proces.
De krukas is hetzelfde laken een pak.
Dus ook frees/draai sporen.
Alhoewel het ook lijkt als of er wat mee is gedraaid. Ik kan het niet heel goed zien.
Maar het lijkt een groef welke er normaal gesproken ook in hoort.
Er kwam geen gruis uit de carter met Demontage ?
Hier ene foto van een snor carter welke ik al een tijd heb liggen.
Er kwam geen gruis uit de Carter ik ben langs iemand gegaan die nog meer verstand van scooter heb ik heb hem uit gelegt dat me cilinder wel 3 keer eerder is stuk gelopen hij zij toen heb je Carter schoon gemaakt met benzine en dat had ik niet gedaan hij zegt dat dit komt omdat ik het niet schoon heb gemaakt