yamaha aerox maakt een raar geluid

terriekipkerry

Well-Known Member
Heey ik heb weer een nieuw probleem met mijn aerox ;(
Ik was gevallen met mijn aerox dus er waren een paar kappen beschadigd dit was dus niet zo'n groot probleem, mijn aerox liep goed voor de val maar nu ineens niet meer. Ik had alleen iets verandert in mijn cater na de val want mijn elecktrische start werkte niet en ik moest toch ff naar de kappen kijken:p. Maar nu komt het probleem mijn aerox trekt goed en hard op alleen bij de 30 km/h gaat die niet meer harder en maakt hij een raar geluid meer een verzuip geluid en hij schokt. Ik een beetje mijn carb bijstellen alleen dan schokt die al bij de 8 km/h of bij de 15 km/h wat kan dit zijn hij heeft goed gelopen voor de val.

Kleinere sproeier heb ik geprobeert alleen het probleem blijft en hij heeft met de sproeier hiervoor gewoon goed gelopen.
 
Advertisement - register to remove this

heey,

Mijn aerox viel naar de rechterkant dus mijn stage 6 uitlaat zat ook een beetje scheef en was een beetje beschadigt, ik reed maar ongeveer 25 km/h toen ik viel. Maar de uitlaat zit er nog wel goed onder en lekt niet. En het geluid is aan het begin gewoon goed en maakt hij gewoon goede toeren tot de 30 km/h maar dan stopt hij ineens en maakt die geen toeren meer. Een beetje brrrrrrr en hij stottert en ik ga dan heel langzaam naar 31 ongeveer wel 5 sec ofzo en dan 32 km/h. Mijn Kurkas kan haast niet zijn want die is nog maar 2 weken oud.

Ik weet niet meer wat het is ik zat te denken aan valse luch ofzo maar dat is het volgens mij niet.
 
heey,

Mijn aerox viel naar de rechterkant dus mijn stage 6 uitlaat zat ook een beetje scheef en was een beetje beschadigt, ik reed maar ongeveer 25 km/h toen ik viel. Maar de uitlaat zit er nog wel goed onder en lekt niet. En het geluid is aan het begin gewoon goed en maakt hij gewoon goede toeren tot de 30 km/h maar dan stopt hij ineens en maakt die geen toeren meer. Een beetje brrrrrrr en hij stottert en ik ga dan heel langzaam naar 31 ongeveer wel 5 sec ofzo en dan 32 km/h. Mijn Kurkas kan haast niet zijn want die is nog maar 2 weken oud.

Ik weet niet meer wat het is ik zat te denken aan valse luch ofzo maar dat is het volgens mij niet.


je denkt aan valse lucht :| hoeze denk je dat het dat niet is dan? als je scooter naar rechts valt op de uitlaat zal deze ook meteen door de klap de cillinder raken, wat er ook kan gebeuren dat de rollen in de vario een klap maken en daardoor een beetje uit vorm raken. verder zoals gezecht, Kijk naar je filter.. =]
 
Back
Top