Kopen tweedehands yamaha aerox

Thijmendp

New Member
wat zijn de adviezen hoe ik het beste een tweedehands aerox kan kopen, het liefts eentje waar zo min mogelijk aan gesleuteld is en die gewoon standaard loopt. Zodat ik alles zelf kan gaan opvoeren. En waar moet ik op leten als ik een onbegrensde yamaha aeroz koop ( begrensde yamaha aeroz 2t zijn namenlijk moeilijk te vinden in omgeving drenthe.
 
Advertisement - register to remove this

Een Aerox waar bijna niet aan gesleuteld is is vaak origineel wat een zeldzaamheid is.
Daar wil je niet aan sleutelen uit respect en het als een soort collectors item zien dat met het jaar meer waarde krijgt.
Dan kan je beter een versleutelde Aerox kopen en alles weer opnieuw op bouwen en tunen naar je eigen wens.
Al de oude zooi er af en vervangen en genieten van het bouwen en er na met een lach op de scooter rond rijden.

Kijk bijvoorbeeld wat deze man met een versleutelde Aerox heeft gedaan:
 
Last edited:
wat zijn de adviezen hoe ik het beste een tweedehands aerox kan kopen, het liefts eentje waar zo min mogelijk aan gesleuteld is en die gewoon standaard loopt. Zodat ik alles zelf kan gaan opvoeren. En waar moet ik op leten als ik een onbegrensde yamaha aeroz koop ( begrensde yamaha aeroz 2t zijn namenlijk moeilijk te vinden in omgeving drenthe.
Alles netjes opgebouwd, als je ziet dat er dingen aan zijn gebeund ga je daar later spijt van krijgen omdat je daar meer van gaat zien.
 
wat zijn de adviezen hoe ik het beste een tweedehands aerox kan kopen, het liefts eentje waar zo min mogelijk aan gesleuteld is en die gewoon standaard loopt. Zodat ik alles zelf kan gaan opvoeren. En waar moet ik op leten als ik een onbegrensde yamaha aeroz koop ( begrensde yamaha aeroz 2t zijn namenlijk moeilijk te vinden in omgeving drenthe.
Of je koopt en aerox van mij:)
 
Aiii net te laat man, heb gister een scooter gekocht, geen aerox btw. Ben eerst voor een veilige optie gegaan en heb een zippie gekocht. Wil in de toekomst nog wel een aerox als klus/beun scooter hebben maar voor daily driver lijkt mij een zip wel goed.
Zip ga ik ook alleen onbegrenzen zodat die wat hoger loopt.
Met aerox ben ik echt van plan een stage 6 70cc ciliner enzo eronder te gooien.
Toch bedankt.
 
Ik weet niet of de Zip zo veel veiligere keuze is als een Aerox. Er word ook ontzettend veel gerommeld met die dingen, en er worden ook ontzettende bedragen voor gevraagd.

Als je een goedkopere beun scooter wil kan een Chinese scooter met een Mina imitatie motor ook een leuk idee zijn. Kwalitatief natuurlijk niet zo geweldig, maar natuurlijk nog steeds wel leuk. Zie ze regelmatig langs komen voor een euro of 2-300, en dan heb je ook nog best een net ding.
 
Ik weet niet of de Zip zo veel veiligere keuze is als een Aerox. Er word ook ontzettend veel gerommeld met die dingen, en er worden ook ontzettende bedragen voor gevraagd.

Als je een goedkopere beun scooter wil kan een Chinese scooter met een Mina imitatie motor ook een leuk idee zijn. Kwalitatief natuurlijk niet zo geweldig, maar natuurlijk nog steeds wel leuk. Zie ze regelmatig langs komen voor een euro of 2-300, en dan heb je ook nog best een net ding.
Heb de zip wel bij een bekend bedrijf in groningen gekocht als 2e hands met iets minder dan 5k op de teller. Met sp kappen, smoked laag windscherm en nieuwe verlichting voor en achter voor 1750 euro wat voor die zip wel een redelijk bedrag is. Heeft ook nog een beurt gekregen en is zo goed als nieuw. Durfde het uiteindelijk niet via marktplaats aan omdat deze scooter mijn daily driver word. Als 2e scooter heb ik nog even de tijd om na te denken maar in ieder geval bedankt voor de suggestie.
 

Attachments

  • IMG_5022.jpeg
    IMG_5022.jpeg
    279.6 KB · Views: 12
Back
Top