Aerox loopt niet goed

mike_aerox

Well-Known Member
Hallo allemaal,
Ik zit met een groot probleem: Ik heb een week geleden een Gianelli reverse onder mijn aerox gelegd maar nu loopt hij heel slecht. In het begin trekt hij redelijk maar stopt meestal bij de 60. Nu had ik net op een wat langere weg wind mee en ging hij over de 60. Toen hij 65 reed begon hij opeens heel hard op te trekken en reed hij op de teller bijna 100(onder in het midden op de teller). Daarna ging er iemand achter op en reed hij weer niet harder dan 50. :? Kan iemand mij als je blieft vertellen wat er mis is en wat ik moet veranderen?

Mijn setup is:
Gianelli Reverse (ontgrenst)
Drukveer: Hebo geel
trekveertjes: Malossi geel
Rollen: 4,5 gram (standaard bij de uitlaat bijgeleverd)
Sproeier: 70

Alzovast bedankt!

Ps. Ik heb wel deze zomer een andere cilinder onder mij scooter gelegt, het is een dr50.

Groeten,
Mike_aerox
 
Advertisement - register to remove this

Misschien moet je gewoon net iets zwaarder of lichter in rollen, anders inderdaad met de drukveer gaan spelen. Zou het eerst met de rollen proberen, daarna de drukveer, denk dat je wel een gele nodig hebt met die cilinder en uitlaat samen.

Sproeier is wel afgesteld? Hoe is je toerenverloop?
 
Misschien moet je gewoon net iets zwaarder of lichter in rollen, anders inderdaad met de drukveer gaan spelen. Zou het eerst met de rollen proberen, daarna de drukveer, denk dat je wel een gele nodig hebt met die cilinder en uitlaat samen.

Sproeier is wel afgesteld? Hoe is je toerenverloop?

Ik heb er nu een 70 sproeier in liggen maar hij maakt naar mijn zin wel veel toeren.
 
Back
Top