Aerox komt niet op toeren

JochemKlein

Member
Hoi allemaal, het gaat hierbij om een aerox
Stage 6 streetrace 70cc
Ddl streetrace uitlaat
21mm dellorto
Stage 6 HPC MKII Krukas
Hpi 2-ten ontsteking
Malossi variateur
Malossi halfpoulie
Malossi koppelingshuis
Malossi Poulie
Polini Koppeling
Vertanding primair en secundair Malossi


Maar nu heb ik het probleem dat die niet op toeren komt, ik vind het zelf raar maar hij gebruikt ook sproeier 88 nu, bij 92 stotterde hij en 85 en 88 hadden hetzelfde resultaat dus heb voor 88 gekozen. Maar bij 92 stotterde hij onderin en kwam die wel op toeren maar nu bij 88 komt die niet op toeren meer, weet iemand wat het probleem kan zijn? Als je meer info nodig hebt geef ik het graag! Alvast bedant!!!
 
Advertisement - register to remove this

Je wil daar geen vet hebben, dat lijkt naar buiten te zijn geslingerd vanaf je vario of snaar. Alles even goed ontvetten.

Maargoed dit alles maakt nog niet waarom hij niet op toeren komt.

Met malossi rode drukveer heb je wel een hele zware opzich maar ook relatief zware rollen voor deze cilinder volgens mij. De trek veren ken ik niet.

Toch eens even goed kijken wat hij doet met wegrijden zoals ik eerder probeerde te vertellen.

En ik lees je eerste berichtje nog eens, maar je zei net dat hij niet meer stottert. Maar dat deed hij eerst wel bij 92. Knal er eens sproeier 100 in ofzo. Gewoon kijken wat hij doet.
 
Je wil daar geen vet hebben, dat lijkt naar buiten te zijn geslingerd vanaf je vario of snaar. Alles even goed ontvetten.

Maargoed dit alles maakt nog niet waarom hij niet op toeren komt.

Met malossi rode drukveer heb je wel een hele zware opzich maar ook relatief zware rollen voor deze cilinder volgens mij. De trek veren ken ik niet.

Toch eens even goed kijken wat hij doet met wegrijden zoals ik eerder probeerde te vertellen.

En ik lees je eerste berichtje nog eens, maar je zei net dat hij niet meer stottert. Maar dat deed hij eerst wel bij 92. Knal er eens sproeier 100 in ofzo. Gewoon kijken wat hij doet.
Zilveren trekveren zijn de aller lichtste, ik kreeg ze aan te raden om te gebruiken om te testen of die daarmee wel goed op toeren kwam, morgen zal ik de video maken en een grotere sproeier proberen, ik zal je meteen laten weten hoe die rijdt en alvast bedankt voor alle moeite
 
Ja prima ik ben benieuwd, deze is gratis.
Nee ik vind dit leuk kerel
Post automatically merged:

Ik denk dat je er wel trekveertjes in mag doen die iig bij 5000 toeren aangrijpen waarschijnlijk nog meer maar daar onder heb je nagenoeg geen vermogen.
 
Ja prima ik ben benieuwd, deze is gratis.
Nee ik vind dit leuk kerel
Post automatically merged:

Ik denk dat je er wel trekveertjes in mag doen die iig bij 5000 toeren aangrijpen waarschijnlijk nog meer maar daar onder heb je nagenoeg geen vermogen.
Ik heb inmiddels de gasnaald goed aangepast etc en nu rijdt die beter. Wat hij nu doet is langzamerhand steeds hoger in de toeren gaan tot die gwn ontzettend veel toeren maakt, overtoeren.
 
Overtoeren, zeker met jou langere vertanding lijkt het erop dat je dan iets zwaarder moet met je rollen of iets terug in je drukveer. Ik ga ervan uit dat de vario goed geshimt is dan.
Post automatically merged:

Je v snaar komt waarschijnlijk niet hoog op de vario
 
Overtoeren, zeker met jou langere vertanding lijkt het erop dat je dan iets zwaarder moet met je rollen of iets terug in je drukveer. Ik ga ervan uit dat de vario goed geshimt is dan.
Post automatically merged:

Je v snaar komt waarschijnlijk niet hoog op de vario
Welke drukveer of variorollen zou ik dan doen?
 
Back
Top