hallo allemaal,
ik heb een probleem met mijn aerox 2 takt uit 2007 waar ik niet uit kom.
Scooter heeft een hele erge dip vanuit stilstand tot ongeveer 30km/uur. Lijkt net of dat de motor niet op toeren komt. Vanaf de 30km/uur trekt hij in één lijn door naar zijn top.
Set up is als volgt:
Dellorto 17,5 mm phva carburateur
Sproeier 88
Dr 50cc cilinder
Bougie ngk 8hs
Malossi multi var met 4.1 gram rollen
Pollini v-snaar uit pollini high speed vario set
Stage 6 verstelbare koppeling met oranje trekveren en motorforce racing koppelingshuis.
Mallossi witte drukveer
Ontgrenste yasuni r , twee proppen zijn eruit.
Originele luchtfilter met tuit.
Luchtschroef 1,5 slag open
Koffie bruine bougie kleur
Heb al van alles geprobeerd zoals zwaardere rollen, lichtere rollen, witte trekveren, gele drukveer etc.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Dacht zelf dat misschien de v-snaar niet laag genoeg komt maar weet niet of dat dit een oorzaak kan zijn.
Elektrische start componenten zitten er gewoon in en hij start bij de eerste aanraking van de knop.
Wie oh wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Grtz
ik heb een probleem met mijn aerox 2 takt uit 2007 waar ik niet uit kom.
Scooter heeft een hele erge dip vanuit stilstand tot ongeveer 30km/uur. Lijkt net of dat de motor niet op toeren komt. Vanaf de 30km/uur trekt hij in één lijn door naar zijn top.
Set up is als volgt:
Dellorto 17,5 mm phva carburateur
Sproeier 88
Dr 50cc cilinder
Bougie ngk 8hs
Malossi multi var met 4.1 gram rollen
Pollini v-snaar uit pollini high speed vario set
Stage 6 verstelbare koppeling met oranje trekveren en motorforce racing koppelingshuis.
Mallossi witte drukveer
Ontgrenste yasuni r , twee proppen zijn eruit.
Originele luchtfilter met tuit.
Luchtschroef 1,5 slag open
Koffie bruine bougie kleur
Heb al van alles geprobeerd zoals zwaardere rollen, lichtere rollen, witte trekveren, gele drukveer etc.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Dacht zelf dat misschien de v-snaar niet laag genoeg komt maar weet niet of dat dit een oorzaak kan zijn.
Elektrische start componenten zitten er gewoon in en hij start bij de eerste aanraking van de knop.
Wie oh wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Grtz