Aerox komt niet op toeren

JochemKlein

Member
Hoi allemaal, het gaat hierbij om een aerox
Stage 6 streetrace 70cc
Ddl streetrace uitlaat
21mm dellorto
Stage 6 HPC MKII Krukas
Hpi 2-ten ontsteking
Malossi variateur
Malossi halfpoulie
Malossi koppelingshuis
Malossi Poulie
Polini Koppeling
Vertanding primair en secundair Malossi


Maar nu heb ik het probleem dat die niet op toeren komt, ik vind het zelf raar maar hij gebruikt ook sproeier 88 nu, bij 92 stotterde hij en 85 en 88 hadden hetzelfde resultaat dus heb voor 88 gekozen. Maar bij 92 stotterde hij onderin en kwam die wel op toeren maar nu bij 88 komt die niet op toeren meer, weet iemand wat het probleem kan zijn? Als je meer info nodig hebt geef ik het graag! Alvast bedant!!!
 
Advertisement - register to remove this

Er van uitgaande dat alles in orde is en juist gemonteerd is.
Denk aan massa kabel, juiste bougie, squish, membraan gesloten geen valse lucht etc.
Denk ik dat je de juiste hoofdsproeier moet bepalen op toeren en de gasschuif helemaal open.
Echter begrijp ik dat dit met accelereren is en dan kom je al snel uit bij je gasnaald. Daar maar eens mee spelen met sproeier 92. Laat hem maar eens zakken, dus clipje omhoog.
 
Er van uitgaande dat alles in orde is en juist gemonteerd is.
Denk aan massa kabel, juiste bougie, squish, membraan gesloten geen valse lucht etc.
Denk ik dat je de juiste hoofdsproeier moet bepalen op toeren en de gasschuif helemaal open.
Echter begrijp ik dat dit met accelereren is en dan kom je al snel uit bij je gasnaald. Daar maar eens mee spelen met sproeier 92. Laat hem maar eens zakken, dus clipje omhoog.
Dus op z’n alles laagst zetten en dan kijken hoe die op verschillende sproeiers reageert?
 
Ik weet niet waar het clipje nu op staat maar zoals ik uit je omschrijving kan halen is dat hij het met 92 wel doet alleen een beetje verzuipt met optrekken.
Dan zou ik die 92 eens proberen met de naald 1 clipje omhoog. Kijken wat dat doet. Anders nog een clipje, miss wel nog een grotere hoofdsproeier.

Gewoon proberen. Maar de maat van de hoofdsproeier is je probleem nu niet, het is de verhouding lucht brandstof van schuif bijna dicht naar open.
 
Ik weet niet waar het clipje nu op staat maar zoals ik uit je omschrijving kan halen is dat hij het met 92 wel doet alleen een beetje verzuipt met optrekken.
Dan zou ik die 92 eens proberen met de naald 1 clipje omhoog. Kijken wat dat doet. Anders nog een clipje, miss wel nog een grotere hoofdsproeier.

Gewoon proberen. Maar de maat van de hoofdsproeier is je probleem nu niet, het is de verhouding lucht brandstof van schuif bijna dicht naar open.
Klopt hij staat nu op z’n hoogst als het goed is dus dat zou heel erg goed kunnen
 
Wat voor een sproeiers heb je nog meer liggen?

Wat voor een filter gebruik je?

Stottert hij nog steeds? En alleen in het begin?

Is je snaar nog is basis positie(klein voor,groot achter) als je koppeling aangrijpt?

Ben je in de mogelijkheid een filmpje te maken?




Ik heb het ooit gehad met een Firefox dat hij stotterde maar dat was omdat ik geen massa kabel had. Heeeul lang geleden.
 
Wat voor een sproeiers heb je nog meer liggen?

Wat voor een filter gebruik je?

Stottert hij nog steeds? En alleen in het begin?

Is je snaar nog is basis positie(klein voor,groot achter) als je koppeling aangrijpt?

Ben je in de mogelijkheid een filmpje te maken?




Ik heb het ooit gehad met een Firefox dat hij stotterde maar dat was omdat ik geen massa kabel had. Heeeul lang geleden.
Nee hij stottert niet hij komt gewoon slecht op toeren
Post automatically merged:

Trouwens ik heb veel sproeiers lijven ja 70-120 en als m’n koppeling aangrijpt hoe check ik dat?
 
Dan komt of je v snaar niet goed terug of heet iets met je auto choke te maken.

Dus of grotere sproeier of je v snaar maar kijk maar eens wat je snaar doet als je dat aan het doen bent.
 
Dan komt of je v snaar niet goed terug of heet iets met je auto choke te maken.

Dus of grotere sproeier of je v snaar maar kijk maar eens wat je snaar doet als je dat aan het doen bent.
Miss handig om te weten, de afstelling; rode drukveer, zilveren trekveren, 5.5g rollen
En er zit zegmaar zwarte sporen om m’n variateur heen vanaf het midden miss snap je wat ik bedoel en weet je wat het betekent.
 
Back
Top