Hallo, ik ben Arno G. uit België
Ik heb juist een aerox gekocht, maar ik ken er nog niet veel van. Ik zou hem vooral uiterlijk willen gaan tunen, maar mag ook een stuk sneller gaan, autowheely's ofzo hoeven niet voor mij, want hier is wel redelijk veel politie in de buurt. Een 80-95 zou leuk zijn, en lekker optrekken.
Dus ik had gedacht een deze 'setup':
- Cilinder: standaard
- Uitlaat: Yasuni R
- Sproeier: ?
- Carbu: Dell'Orto 17.5mm
- Vario: Malossi sport vario
- KoppelingMalossi Fly of Delta clutch(?)
- Andere rolletjes
Wat vinden jullie ervan? En wat zou ik er aan moeten veranderen, of bijvoegen? Zou wel graag de Yasuni R behouden (omdat ik hem zo mooi vind)
Steekt nu een Leovince hand made TT op en Malossi E5 luchtfilter, denk dat hij ongeveer 60-65 rijd, maar is nog niet afgesteld. Ze zeiden dat ik met die uitlaat al makkelijk 70-75 moet halen, zelfs tegen de 80 zou nog haalbaar zijn.
Alvast bedankt+ralf+
Ik heb juist een aerox gekocht, maar ik ken er nog niet veel van. Ik zou hem vooral uiterlijk willen gaan tunen, maar mag ook een stuk sneller gaan, autowheely's ofzo hoeven niet voor mij, want hier is wel redelijk veel politie in de buurt. Een 80-95 zou leuk zijn, en lekker optrekken.
Dus ik had gedacht een deze 'setup':
- Cilinder: standaard
- Uitlaat: Yasuni R
- Sproeier: ?
- Carbu: Dell'Orto 17.5mm
- Vario: Malossi sport vario
- KoppelingMalossi Fly of Delta clutch(?)
- Andere rolletjes
Wat vinden jullie ervan? En wat zou ik er aan moeten veranderen, of bijvoegen? Zou wel graag de Yasuni R behouden (omdat ik hem zo mooi vind)
Steekt nu een Leovince hand made TT op en Malossi E5 luchtfilter, denk dat hij ongeveer 60-65 rijd, maar is nog niet afgesteld. Ze zeiden dat ik met die uitlaat al makkelijk 70-75 moet halen, zelfs tegen de 80 zou nog haalbaar zijn.
Alvast bedankt+ralf+