aerox cnc velgen laten frezen?waar wie hoe?

crazybond700 said:
Mja het is niet tof als 100 andere het zelfde hebben, dus over het algemeen zal het wel duur zijn.

Duur is het echt niet als er eenmaal een programma voor geschreven is. Maar je hebt idd gelijk, ik ben ook huiverig om te zeggen wie het voo rmij gedaan heeft. Want dit is nu echt ook iets wat als het in is, iedereen weer doet. Dus ik zeg niets :p
 
Ik heb het al een hele tijd van die gaten erin, maar ze zijn gelukkig nog heel. Ik had eerst maar 1 velg gedaan nu zijn ze inmiddels allebij gedaan. De velg die al eerder klaar was die ziet er nog perfect uit die heeft als voor en achterwiel gedient. De 2e velg heb ik pas bewerkt, de gaten zijn iets kleiner geworden dan bij de vorige velg, maar na al die topics over die velgen word je niet echt vrolijk :p en al helemaal niet als je het ook nog eens zelf geboord en gevijld hebd 8P ze liggen nu bijde bij de coater de velg met de wat kleinere gaten gaat voor achter gebruikt worden, maar kan ik die velgen gewoon ook bij de dealer laten balanceren of moet dat gewoon bij een autozaak gebeuren en maakt het dan uit hoeveel bouten er in die velg moeten de meeste auto velgen hebben 4 gaten en mijn scoot velgen maar 3 :?
 
ah ik lees posi reacties en heel veel negatiefe info maar ik wilde het inderdaad zo doen als die aerox velgen post15,,

maar dan minder lang en voor de sprint,, maar ik heb nu al veeel info en ik ben nog aan het twijfelen:p als ik het doe doe ik het zelf want ik geloof niet dat die ongebalans zo goed te voelen is tog in een sprint(neem ik aan)

verder als ik ermee door ga worden de sleufen minder lang tot begin de ronding zeg maar,, maar dan nog word het natuurlijk slapper,,

dus het word even bekijken dit weekend of ik het doorzet op laat zitten,,

iedereen alvast bedank groet michael.w

p.s de eigenaar van de aerox velgen heeft die er al mee gereden?
 
Ik heb ook wel een aerox velg gezien die na een aanrijding al alle spaken doormidden had, en daar was nix uit gefreesd...
Zou er niet aan beginnen, zou voor dat geld gewoon een mooie lak uitzoeken en goed laten spuiten heb je het uiteindelijk nog mooier ook, mja das mijn mening.
Maar als je het toch wilt laten doen, zou je kunnen rekenen op een ardige som geld, want dat wordt ook echt niet ff zo een programmatje schrijven, daar gaat goed wat tijd inzitten en tijd=geld mja ben benieuwd hoe het afloopt.
 
najah, gefreesde velgen zijn leuk voor de custom show... daar blijft het wel bij.. bij bram zijn nrg is hij bezig aan zijn 3e velg.. na verloop van tijd gaan ze toch scheuren...

Je gaat zowieso toch rijden, op meetings, en soms ergens afgelezen, dat weet je nu al (afstellen bv ofzo) en je word er niet vrolijk van als die scheurt(believe me):p
 
Neo's OWNAGE said:
Ik heb ook wel een aerox velg gezien die na een aanrijding al alle spaken doormidden had, en daar was nix uit gefreesd...
Zou er niet aan beginnen, zou voor dat geld gewoon een mooie lak uitzoeken en goed laten spuiten heb je het uiteindelijk nog mooier ook, mja das mijn mening.
Maar als je het toch wilt laten doen, zou je kunnen rekenen op een ardige som geld, want dat wordt ook echt niet ff zo een programmatje schrijven, daar gaat goed wat tijd inzitten en tijd=geld mja ben benieuwd hoe het afloopt.

Maargoed velgen zijn ook niet op een aanrijding berekend 8P beter dat de velg de klap een beetje absobeerd, maar zo ken ik ook iemand waarvan de remklauw vast sloeg op de schijf (bij het achterwiel) daarbij waren er 2 spaken bijna doormidden de hele velg stond scheef en kon niet meer draaien, maargoed beetje offtopic allemaal :p

Ik vraag me af of er mensen zijn die ook in de velgen hebben gefreest, een aardig vermogen hebben en dat de velgen het gewoon volhouden zonder problemen en hoe die velgen dan eruit zien?
 
Patje@sf said:
Ik vraag me af of er mensen zijn die ook in de velgen hebben gefreest, een aardig vermogen hebben en dat de velgen het gewoon volhouden zonder problemen en hoe die velgen dan eruit zien?

Ik ken er 1. Sonic/Chiel. Daar schijnen de met de hand uitgefreesde sonic & area velgen nog niet te schuren. En dat ding heeft vermogen, en heeft toch wel flink wat meters gemaakt. Ik ken iig Pronk/Bram/Chezzmo als personen van wie de velgen zijn gaan scheuren (toevallig allen nrg velgen?)
 
Mayb heeft die gast met ze sonic een beetje berekent ofzo en niet de dragende delen uitgefreest, ik zou het best riskant vinden als je met 120 km/h kans op scheuren hebt!
 
Streetmagic4 said:
Mayb heeft die gast met ze sonic een beetje berekent ofzo en niet de dragende delen uitgefreest, ik zou het best riskant vinden als je met 120 km/h kans op scheuren hebt!

Die gast (chiel) heeft geluk. Scheuren is nog niet breken hé. +pippi+
 
Back
Top