crazybond700 said:Mja het is niet tof als 100 andere het zelfde hebben, dus over het algemeen zal het wel duur zijn.
Neo's OWNAGE said:Ik heb ook wel een aerox velg gezien die na een aanrijding al alle spaken doormidden had, en daar was nix uit gefreesd...
Zou er niet aan beginnen, zou voor dat geld gewoon een mooie lak uitzoeken en goed laten spuiten heb je het uiteindelijk nog mooier ook, mja das mijn mening.
Maar als je het toch wilt laten doen, zou je kunnen rekenen op een ardige som geld, want dat wordt ook echt niet ff zo een programmatje schrijven, daar gaat goed wat tijd inzitten en tijd=geld mja ben benieuwd hoe het afloopt.
Patje@sf said:Ik vraag me af of er mensen zijn die ook in de velgen hebben gefreest, een aardig vermogen hebben en dat de velgen het gewoon volhouden zonder problemen en hoe die velgen dan eruit zien?
Streetmagic4 said:Mayb heeft die gast met ze sonic een beetje berekent ofzo en niet de dragende delen uitgefreest, ik zou het best riskant vinden als je met 120 km/h kans op scheuren hebt!