BCD Underseat probleem aerox

Jesse Flipsen

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb via marktplaats een bcd underseat gekocht en kwam er dus achter dat je afstandbusjes nodig hebt die er origineel bij zitten. Nou heb ik deze niet. Mijn vraag is of iemand de lengte weet van deze busjes zodat de underseat perfect aansluit op mijn achterlicht, krijg het zelf niet voor elkaar.
 
Advertisement - register to remove this

Ja ik kan je tussen de twee wijsvinger en duim wel zeggen hoelang ongeveer.

Anders even proberen met ringetjes of misschien beter nog met een stukje dunwandig plastic oid wat je elke keer wat inkort(lang beginnen dus)

Weet zo vlug geen voorbeeld en ga geen maten gokken maar een goede beginmaat is denk ik lengte van een variobus ofzo?
Post automatically merged:

Ja ik kan je tussen de twee wijsvinger en duim wel zeggen hoelang ongeveer.

Anders even proberen met ringetjes of misschien beter nog met een stukje dunwandig plastic oid wat je elke keer wat inkort(lang beginnen dus)
Dit kan je simpel uitmeten met een stukje tapeind bijvoorbeeld. Aftekenen en dan kan je zelf een busje maken
ja misschien wel handiger. Ik weet niet meer of het doorlopend of blind draadgat is maar anders 2 moertjes erachter en goed uitrekenen
 
Ja ik kan je tussen de twee wijsvinger en duim wel zeggen hoelang ongeveer.

Anders even proberen met ringetjes of misschien beter nog met een stukje dunwandig plastic oid wat je elke keer wat inkort(lang beginnen dus)

Weet zo vlug geen voorbeeld en ga geen maten gokken maar een goede beginmaat is denk ik lengte van een variobus ofzo?
Post automatically merged:

Ja ik kan je tussen de twee wijsvinger en duim wel zeggen hoelang ongeveer.

Anders even proberen met ringetjes of misschien beter nog met een stukje dunwandig plastic oid wat je elke keer wat inkort(lang beginnen dus)

ja misschien wel handiger. Ik weet niet meer of het doorlopend of blind draadgat is maar anders 2 moertjes erachter en goed uitrekenen
Dankuwel voor de tips, volgens mij is het gat zonder draad dus zal wel ff gaan klooien met moertjes en ringetjes en daarna wat moois maken.
 
Back
Top