Aerox 70cc uitlaat

Jordie7474

New Member
ik heb een kapotte aerox gekocht waarvan de krukas en cilinder vervangen moeten worden. Ik was van plan om er 50cc snel of 70cc op te zetten. Maar het liefste wil ik niet al te veel opvallen in het verkeer. Op dit moment zit deze uitlaat erop.

Wat zou er gebeuren als ik er een 70cc op zet met geschikte krukas? Verder is de koppeling standaard en zit er een 17,5mm carburateurtje op.

Advertisement - register to remove this

Ik heb gelezen dat het monteren van een laagtoerige 70cc ongeveer dezelfde gevolgen heeft als een hoogtoerige 50cc als je verder niet te veel opvoert. Aangezien er nu geen cilinder op zit dacht ik om er direct een goeie snellere op te zetten ipv een standaard vervanging cilinder van 40 euro. Maar van mij hoef ik niet persé harder te rijden dan 90.

Dus in dat opzicht dacht ik dat een 70cc van DR of naraku voordeliger was. Het heeft de zelfde prijs als een 50cc snel, maakt minder toeren. En slijt daardoor ook minder snel en verbruikt ook minder benzine ga ik vanuit. Maar dan moet de uitlaat er natuurlijk wel goed op reageren. Dus mijn vraag is waar de uitlaat het beste geschikt voor is. Of moet ik er toch een andere uitlaat erop zetten?

Malossi is kwaliteit , DR is slechter afgewerkt ,
Let op : bij de link die jij gaf zit geen Cilinderkop bij .
krukas zou ik bij Jos Dijkman bestellen : Top Performances Endurance
ik kon de krukas die je bedoelde helaas niet vinden.

Is dit een goed alternatief? Ik kom zelf van een 4t af en daar is de keuze in onderdelen allemaal wat minder groot .

ik kon de krukas die je bedoelde helaas niet vinden.

Is dit een goed alternatief? Ik kom zelf van een 4t af en daar is de keuze in onderdelen allemaal wat minder groot .
zal een prima keuze zijn. Maatje van mij rijd nou ook 70 laagtourig op standaard kruk. Het kan allemaal wel. Dit is dsn vooral omdat hij een 70 hoogtourig gaag rijden en geld wil besparen op een kruk 2 keer kopen en blok 2 keer splitten etc. Dus ff die kruk die brute force noemt kopen. 70dr steken. 19mm dellorto doe een sito plus als je minder wilt opvallen en als je wat leuker wilt rijden en gassen een yasuni r.
As je wilt besparen lekker sito plus kopen

Back