Aerox 50cc met Gianelli shot

Skills

Well-Known Member
hallo,

ik heb vandaag een gianelli shot en race koppeling en nieuwe v-snaar op me aerox laten zetten. Ik dacht, die trekt als de ziekte natuurlijk. Snelle uitlaat, mooie koppeling erin. Maar nee hoor. Als hij koud is, gaat het nog, maar als hij warm is, zit er geen gang in. Pas bij de 30 pakt ie hem, en trekt ie door tot de 70/75. Maar nou zei de winkel waar ik alles erin heb laten zetten, dat ik me cilinder moest uithonen. Maar ik ben net even naar de scooter zaak hier in het dorp geweest, en die eigenaar ken ik goed, dus hij mocht effe een rondje rijden. Nou zei hij meteen: Ligt aan de afstelling. Hij zette hem aan, gaf iets gas, met de rem in, en zei het meteen al.

Nou is mijn vraag, wat is ongeveer een goede afstelling, over het algemeen, voor een aerox 50cc met race koppeling, en de rest orgineel?

Bvd
 
Advertisement - register to remove this

Is de sproeier niet gewoon te groot ? dan rijdt hij meestal als hij koud is ook beter, en als hij warm word, wordt het mengsel te rijk. Koude motor vraagt rijker mengsel dus mischien is dat het.

Succes
 
Okee. Thnx. Sowieso was me vario aardig versleten. Daarvoor ga ik morgen een race vario halen. Dan die proberen. Maat van me zei ook al druk/trekveren. Zal daar effe naar kijken morgen. Thnx iig.
 
Back
Top