Aerox 2002 Evo50

ApriliaFreak

Rijd nu Auto!:)
Ik weet niet of dit echt een project is... als het niet voldoet delete hem dan maar weer.

Ik zet mijn scooter verleden hier maar niet neer, dan ben ik morgen nog bezig:p

Maargoed ik heb nu een aerox uit 2002 die ik een beetje aan het verbouwen ben.
setup word:

Polini Evo50 VDH Stage 5 Tuned
Polini Overrange
Evo vario
2g koppeling
19mm dellorto
Malossi VL12 Membraan
Malossi Binnenrotor
Malossi RHQ Krukas
Tuned Carters
Nu nog gianelli Shot (word C20!)
MVT toeren teller
Daytona Temp meter
TP carterkap.
Zal ongetwijvelt nog wel wat vergeten zijn maar dat vul ik later wel aan

Toen ik de scooter net had:
22411975.jpg

22411981.jpg

22412042.jpg


Bridgestone bandjes erom gelegt, Yas R heb ik geruild tegen een shot met bij betaling van zijn kant uiterraad:D 19mm is ook binnen + vl12 membraan
22412290.jpg


TP Kap erop gezet:
22412283.jpg


Daytona Temp meter:
22412036.jpg


Shot:
22412272.jpg


22687874.jpg


Overrange Binnen Gekregen:
22687880.jpg

22687881.jpg

22687879.jpg


Evo Vario + overrange
22687877.jpg


Dit was het zo eerst wel, ik krijg deze week mijn cilinder weer. dan post ik wel ff poort mapje. eind deze maand rhq as + carters bij werken en ook nog binnenrotor

Scooter word ook nog over gespoten ik werk zelf bij een autoschade bedrijf dus dat is geen probleem ik weet alleen nog niet welke kleur :rolleyes:
Ik denk ook nog zoiets van sportstuurtje en dergelijke, en er komt ook nog een rs24 schokdemper op.

Ik hou jullie op de hoogte:)
 
Advertisement - register to remove this

over de kleuren:
probeer pearl grey van alfa romeo er op te laten spuitenmet een andere donkere metallic kleur. Dat ziet er top uit. en verder nette setup!!
 
Doe mij die shot voor 90 euro :)


Voor de rest, lekker bezig denks, uiterlijk nog meer plannen op diegene na die er staan?
 
Ik heb die shot morgen geruild tegen yasuni c20, moest wel 30 euro bij leggen:D

maar wat ik verder aan uiterlijk ga doen tja... ik wil mijn kappen eigelijk nog niet gaan spuiten omdat er nog geen krasje op zit en vind dit beste een leuke kleur, mischien velgen wit spuiten ofzo, en race stuurtje en vast nog wel wat klein spul zoal wave remschijf enzo
 
dit geel is idd mooi met combi van wit oid word het heel bruut :D die shot geruild tegen een c20 doe je zeker goed :D en voor de rest blijf zo bezig word het nog heel wat denks :)
 
cool man :) ziet er wel vet uit wat er gaat gebeuren. kom je ook naar lelystad... misschien kenne we dan een sprintje trekken :) greetz 50 evo vs 50 mhr team
 
Originally posted by Gizmotreme
cool man :) ziet er wel vet uit wat er gaat gebeuren. kom je ook naar lelystad... misschien kenne we dan een sprintje trekken :) greetz 50 evo vs 50 mhr team
yupz ik kom naar lelystad:W die afspraak van dat sprintje staat nu vast :D
 
Het begin is er :)
Setup is zeer netjes dude, cilinder is getuned door Marcel?

Assen sjeezpowah, we gaan een x meeten als de mijne ook klaar is.. 8)
 
Originally posted by Yamikey
Het begin is er :)
Setup is zeer netjes dude, cilinder is getuned door Marcel?

Assen sjeezpowah, we gaan een x meeten als de mijne ook klaar is.. 8)
Marcel en Peter zijn er als het goed is allebei mee bezig, hij is vanmiddag klaar denk ik... vanavond ook Yasuni c20 en dan een kijken wat hij gaat doen:p
 
Ziet er leuk uit...jammer dat je niet met je sr bent verdergegaan. Je had daarna toch een area ? Veel succes ermee in ieder geval :)
 
Originally posted by NeoGeniX
Ziet er leuk uit...jammer dat je niet met je sr bent verdergegaan. Je had daarna toch een area ? Veel succes ermee in ieder geval :)
Ik wou wel weer eens wat anders dan die sr, ik heb inderdaad ook nog een area gehad.
 
Back
Top