Advies nodig voor setup!!!!

Andreass

Well-Known Member
hallo, ik heb een generic xor 50 staan uit 2005. hierop heb ik het een en ander veranderd en wil verder gaan.

-70cc, Stage 6 Race(aan het inrijden)
-2 powerboxen van stage 6
-Varioring eruit
-Prop eruit(standaard uitlaat)
-Cdi Ontgrenst.
-Standaard Carberateur (17.5 mm)(denk ik)
-Standaard Variateur
-Standaard Rolletjes
-Standaard Koppeling
-Malossi Drukveer Hard
-Koelvin Minarelli Ac Rood Anod.
-Standaard Ontsteking

-Spruitstuk Race(powerboxe+olie aansluitingen) Komt nog.
-Membraam 6 kleps.(6 kleps kan dit kwaad?) Komt nog

Mijn plan was.
-Variateur - Speed Control Super Speed Evolution - Minarelli
POL-241.643
-Koppeling - Sport - CPI - Keeway - Generic - 112 mm. binnen diameter
NK950.02

Met die allemaal rijd hij rond de 60/65/70 en hij trekt niet zo heel erg snel op. ik vroeg me af wat ik er nog aan kan verandere zodat i rond de 90 loopt en snel optrekt. ik was zelf van plan om de vario(het geheel) te vervangen+ de koppeling. en dan denken dat die sneller trekt en harder gaat. en weet iemand de afstelling hiervoor(sproeier) Iemand advies?

Bedankt!!!!!
 
Advertisement - register to remove this

Trek ten eerste die powerboxen is eraf, heb je niks aan. Andere koppeling ga je trouwens niks harder van trekken. Andere vario zal zorgen voor een beter toerenverloop. Je zegt dat je nog een originele uitlaat hebt, verander die eens wat dat is nou niet bepaald de fijnste uitlaat voor een Stage 6 Racing. Originele maat carburateur weet ik niet, maar meestal is dat 12mm.
 
je moet een andere vario + koppeling en andere uitlaat , yansuni r of technigas . ik heb technigas met stage 6 koppeling , gele drukveer en grotere vario . ik ga 75/80
 
Trek ten eerste die powerboxen is eraf, heb je niks aan. Andere koppeling ga je trouwens niks harder van trekken. Andere vario zal zorgen voor een beter toerenverloop. Je zegt dat je nog een originele uitlaat hebt, verander die eens wat dat is nou niet bepaald de fijnste uitlaat voor een Stage 6 Racing. Originele maat carburateur weet ik niet, maar meestal is dat 12mm.

als je wil kan ik u helpen heb thuis nog een nakaru vario liggen voor deze brommer en ik zou u toch aanraden een andere uitlaat te steken ze
 
hallo, ik heb een generic xor 50 staan uit 2005. hierop heb ik het een en ander veranderd en wil verder gaan.

-70cc, Stage 6 Race(aan het inrijden)
-2 powerboxen van stage 6
-Varioring eruit
-Prop eruit(standaard uitlaat)
-Cdi Ontgrenst.
-Standaard Carberateur (17.5 mm)(denk ik)
-Standaard Variateur
-Standaard Rolletjes
-Standaard Koppeling
-Malossi Drukveer Hard
-Koelvin Minarelli Ac Rood Anod.
-Standaard Ontsteking

-Spruitstuk Race(powerboxe+olie aansluitingen) Komt nog.
-Membraam 6 kleps.(6 kleps kan dit kwaad?) Komt nog

Mijn plan was.
-Variateur - Speed Control Super Speed Evolution - Minarelli
POL-241.643
-Koppeling - Sport - CPI - Keeway - Generic - 112 mm. binnen diameter
NK950.02

Met die allemaal rijd hij rond de 60/65/70 en hij trekt niet zo heel erg snel op. ik vroeg me af wat ik er nog aan kan verandere zodat i rond de 90 loopt en snel optrekt. ik was zelf van plan om de vario(het geheel) te vervangen+ de koppeling. en dan denken dat die sneller trekt en harder gaat. en weet iemand de afstelling hiervoor(sproeier) Iemand advies?

Bedankt!!!!!

ik had op mijn xor een koppeling van een nitro gestoken hij ging al beter in trekken toen dit samen met een een ontgrensde cdi een andere uitlaat en een nakaru vario zal u scooter al veel beter laten lopen
 
Back
Top