Advies nodig mbt sym fiddle 4

HI Allemaal,

Mijn man en ik hebben in januari een sym fiddle 4 gekocht. Helaas gaat het al voor de oplevering met veel dingen mis. Er was oa schade zichtbaar aan de kap onder het zadel. Na het herstel van deze schade door het plaatsen van een nieuwe kap ontstonden er o.a.start problemen. De scooter is hier inmiddels al 4x voor terug geweest Er is ook een en ander vervangen maar niks heeft geholpen. Na de derde keer hebben wij een in gebreke stelling geschreven en het is de dealer niet gelukt om het probleem dus op te lossen. Wij hebben besloten om de koop te ontbinden. Maar wat gaan we nu doen als we ons geld terug hebben, gaan we elders toch weer een nieuwe sym fidle 4 kopen of kunnen we beter gaan voor een andere scooter. Het is voor ons heel belangrijk dat de scooter betrouwbaar is omdat ik long covid heb en dit de enige manier is dat ik naar medische afspraken kan komen.

Hebben wij gewoon pech gehad met onze sym fiddle 4 of zijn er meer problemen met deze scooter. Wij begrepen van een andere dealer waar we gekeken hadden dat dit juist een heel betrouwbare scooter was (ivm een leverprobleem hebben we de scooter elders gekocht)

Wij hopen dus dat jullie ons kunnen aangeven of wij idd toch weer voor de sym fiddle 4 moeten gaan of beter kunnen kiezen voor een ander merk of wel sym maar ander type. Of kunnen jullie ons adviseren waar we eventueel elders een betrouwbaar punt hebben met onpartijdige informatie voor een juist besluit.

We horen graag van jullie.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top