M maagd1982 Well-Known Member 2 May 2007 #1 Ik ben heel stereotypisch een meisje dat niks van scooters afweet.Ik kan een honda bali met kenteken kopen voor 270 euro. Bouwjaar is onbekend. Kilometerstand 14700. Is dit een goede koop? alvast bedankt.
Ik ben heel stereotypisch een meisje dat niks van scooters afweet.Ik kan een honda bali met kenteken kopen voor 270 euro. Bouwjaar is onbekend. Kilometerstand 14700. Is dit een goede koop? alvast bedankt.
RoP#52 Well-Known Member 2 May 2007 #2 als zo scooter technisch goed is heb je er een perfecte zeeboot aan. hij ziet er niet als mooiste uit maar is een prima scooter. en als je die origineel laat kan hij met gemak dubbel zoveel km rijden Upvote 0 Downvote
als zo scooter technisch goed is heb je er een perfecte zeeboot aan. hij ziet er niet als mooiste uit maar is een prima scooter. en als je die origineel laat kan hij met gemak dubbel zoveel km rijden
M maagd1982 Well-Known Member 3 May 2007 #3 RoP#6 said: als zo scooter technisch goed is heb je er een perfecte zeeboot aan. hij ziet er niet als mooiste uit maar is een prima scooter. en als je die origineel laat kan hij met gemak dubbel zoveel km rijden Click to expand... hartstikke bedankt Upvote 0 Downvote
RoP#6 said: als zo scooter technisch goed is heb je er een perfecte zeeboot aan. hij ziet er niet als mooiste uit maar is een prima scooter. en als je die origineel laat kan hij met gemak dubbel zoveel km rijden Click to expand... hartstikke bedankt