This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

adsl & isdn

Mathieu

Achterhoeker 8)
Dit kan, maar niet met een isdn30 of gestabelde isdn2 aansluiting, maar ik weet dus niet wat wij hier hebben. Wij hebben nml 2 van die nt isdn2 kastjes, en zo'n vox alliance 30 en nog weer een kast eronder. Maar goed dit lijkt me dus geen gewone isdn waarmee adsl mogelijk is ofwel?
 
neej DIt kan slaat op de topic titel die andere gaat over satelliet dis weer ff wat anders na aanleiding van satelliet topic
 
Aha.. owkeeej... maar ook door opeens die overtollige invloeden van informatie doen het hem wel... Maar ok.. Ik vind alles best, al weet ik nie waar het nou allemaal over gaat..
Sorry en excuses, greetz Jeroen.
 
Ik neem aan dat het hem niet om de vraag gaat of het er ís maar of het kán.

Zoja; die 2 inkomende isdn kastjes (NT's) zijn denkik later pas gekoppeld aan die centrale. Nou ben ik geen isdn expert, maar hier -met ongeveer dezelfde beschrijving (een vox alliance nogwat met 3 NT's)- kan er wel adsl bij.
 
Het kan

De splitter (voor adsl) komt voor al de rest (Dus nog voordat het die NT1 kastjes ingaat) Wij hebben het hier ook, en zelf aangesloten dus