Achtervolging

SF2 Rider

Well-Known Member
Ik reed vandaag met een meisje achterop wat rond samen met wat vrienden. Gewoon wat onzin uithalen.
Op een gegeven moment waren we met eieren aan het gooien en het meisje achterop gooide een ei tegen een bmw aan.
Die vrouw in de bmw remt als een idioot en komt achter ons aan.
Na een paar minuten zij op me bumper ik vet gas geven en door paaltjes rijden.
Auto kwijtgereden..

Maar nu me vraag:
Ik weet zeker dat ze me verzekeringsplaatje gezien heeft. Kan zij me hierdoor iets maken?

Greetz

Advertisement - register to remove this

Ligt eraan hoeveel tijd zij er aan wil spenderen en wat de politie doet..

Maar als je er iets over hoort is het je eigen domme schuld. Wie gaat er dan eieren tegen auto's gooien :|:|

Ik denk dat als haar auto schade heeft het zeker achterhaald gaat worden. Dan heb je ook een probleem erbij: doorrijden na schade veroorzaken.

En ga eieren op elkaar gooien, niet op mensen die je niet kent :( Ik hoop dat je geschrokken bent van de achtervolging en er van geleerd hebt.

Jah ik weet het het was echt dom, maar het is nu gebeurd...
Het ei kwam tegen de zijkant van de wagen. Ik denk niet dat er schade is (althans dat hoop ik)
Maar wat gebeurt er als ze de politie erbij haalt?
En wat zou het mij kunnen kosten??
Greetz

ALS ze je kunnen achterhalen lijkt mij dat de kosten ook wel duidelijk zijn:
- de eventuele schade aan de auto
- een boete voor het wegrijden na het veroorzaken van de schade (en daarna niet alsnog aangifte te hebben gedaan), geen idee wat de hoogte van die boete is.

Ik weet niet of ze je kunnen achterhalen via je verz. plaatje, volgens mij was daar iets mee, beschermt door je verz. maatschappij ofzo.

Jij bent echt een aars !! :|

Als je dat op mijn auto gedaan zou hebben zou ik je van je scootertje afgereden hebben , en dan betaal ik met liefde je schade :|

Maar ze kunnen je denk niks maken want dat nummer let ze niet op denks.

... daar ben ik ook bang voor ja..
Maar ik ben niet van plan eigenlijk om voor alle kosten op te draaien, ik gooide niet. Ik reed wel weg dat is wel zo.
Maar goed het was echt zo dom. Moet je voorstelle hoe ik nu op me stoel zit.

Iemand enig idee hoe hoog de boete is voor wegrijden na schade hebben aangericht?

Ik kan me voorstellen dat je je er nu best kut over voelt en het is gebeurt nu. Boetes voor wegrijden zijn aardig hoog iig. Als je niet had weggereden waren de consequenties voor het meisje, nu ben jij ook schuldig.

Originally posted by SF2 Rider
... daar ben ik ook bang voor ja..
Maar ik ben niet van plan eigenlijk om voor alle kosten op te draaien, ik gooide niet. Ik reed wel weg dat is wel zo.
Maar goed het was echt zo dom. Moet je voorstelle hoe ik nu op me stoel zit.

Iemand enig idee hoe hoog de boete is voor wegrijden na schade hebben aangericht?

Niet hoog genoeg, jeugd van tegenwoordig,.. Is dit nu "gein trappen",nou lekker dan. Rare mensen.

Tjah, ik kan wel met enige zekerheid zeggen dat de auto in ieder geval geen schade heeft.
maar wat ik me afvraag is die hoogte van de boetes als je wegrijd....
Ze waren allemaal ons op aan het jutten en nou ja goed het was maar een ei denk je op dat moment, iets vieze wagen nu maar verder niets dus kneur je weg.
Zo dachten we toen. Maar nu realiseer ik me dat als ze erachteraan gaat toch wel een duur grapje kan worden.
Op het beste hopen dan maar.

Ze heeft wel erg op de weg moeten letten in de achtervolging dus heel misschien heeft ze me plaatje niet goed kunnen zien. Veel bochten ed

als je dat bij mij had geflikt had ik je zeker m'n voorbumper laten voelen en hard ook!! maar maak je maar geen zorgen ten eerste omdat je van een ei tog geen schade hebt op je auto en ten tweede denk je nou echt dat ze je plaatje heeft kunnen lezen, en zo ja kan ze er nog erg weinig mee want scooters hebben een VERZEKERINGS plaatje en geen KENTEKENplaat netzoiets als je geflitst word kunnen ze tog niet lezen dus boeiend maar ja je hebt er in ieder geval van geleerd!!!

heel erg fout............je weet hoe al die burgelijke nederlanders op hun autotje zijn...........toen ik een jaar of 5 was :D heb ik ook een keer een 'hard' voorwerp naar een auto gegooid.........nou, ik heb het geweten :(. ouders boos :|, en het was net zo'n zeikwijf, wiens auto ik geraakt had. op het oog was er geen schade, maar ze bleef maar volhouden dat er een krasje op de lak zat.........yeah right........Echt een don't dus, aan de auto van iemand komen.

Ik had een sneeuwbal laatst nog op een auto gegooid d8 ken toch geen kwaad nou mooi wel dus kras en deuk in die auto enja natuurlijk zelf betaald maargoed

Over dat verzekerings plaatje ze kunnen je wel achterhalen! ookal is het geen kentekenplaatje

Maar de politie heeft daar nooit zo'n zin in:)
Maar ze kunne zo verzekerings maatschappijen gaan belle en dan staan ze alsnog voor je deur deden ze bij mij ook:( toenk wegreed voor de politie

Ik dacht dat het verboden was om via een Verzekeringsplaatje iemand te achterhalen??? Ik las laatst ook een stuk in de krant dat er een scooter 20x was geflistst maar dat ze hem uiteindelijk door middel van de lichaamshouding hebben kunnen achterhalen???

Ik weet ook nie hoor, maar dat dacht ik...

Ik hoop maar dat die vrouw daar niets mee kan :)
Maar het is inderdaad zo dat je honderd keer geflitst kunt worden en nooit een boete krijgt, simpelweg omdat ze je plaatje niet kunnen lezen of geen zin hebben om het te gaan achterhalen :)

Maar ik vraag me af of je met een plaatje de persoon ken achterhalen...
eens navragen bij onze grote vrienden dan maar ;)

Ja, kan achterhaald worden via je plaatje, ook al mag de verzekering officieel jou gegevens niet vrijgegeven, toch kunnenze dat doen.

Back