achtervolging, boete?

area_51_member

scooterloos
Gister reden we met 3 man op een fox, hij was welliswaar een brom zonder stickers zonder plaat niks. Maar maat van me waar hij van is is een belg dus plaatje maakt niks. Nou wij reden daar, kwam een busje van stadstoezicht. Hij vet rijden met 2 man achterop, de hele tijd waren de jute binnen een straal van 10 meter achter ons, na 1 km rijden miste hij de reddende afslag en ginge we neer, want hij was overal erg plat door de bocht aan het gaan met 3 man, ik was weggerent achterop. Maarja hij was gepakt met een maat van me. Nou had het stadstoezicht te jute erbij gehaalt, die kwame aan. Ze waren nogal dom blijkbaar want de fox was volgens hun in orde terwijl die 80 liep, en ze keken ook nog op t frame voor duidelijk B-klasse opstond 8P. Maargoed nu heeft hij geen boete voor de brommer. Maar ws moet hij voorkomen, welke boetes kan hij verwachten? 1 voor met zn 3 rijden denk ik, en nog 1 voor wegrijden van de jute? Dat was toch alles? Misschien link rijgedrag ofzo, btw is het wat nieuws dat stadstoezicht je mag aanhouden? En hoeveel zijn die boetes?

Last edited:
Advertisement - register to remove this

als je voor moet komen krijg je dat toch wel te horen van die agent? of nie?

Maar de boetes zullen idd kunnen zijn voor : met zijn drieen op de brommer , te hard rijden , negeren van stopteken oid , zonder helm misschien ook wel als ze toch stiekem goed gekeken hebben :P

Meestal is de boete redelijk hoog als je echt moet voorkomen.

stadstoezicht mag je volgens mij wel staande houden, maar ze mogen je niet vasthouden.
Als die vriend dat stopteken niet heeft gezien kan ie m ook niet negeren toch :P

Wel vies.. snel proberen de grens over te gaan :P

Back