Achterlicht is zwak Gilera runner

Spanningsregelaar is kapot , of de Stator /ontsteking die te weinig stroom levert
Ik denk de ontsteking / stator., gebeurt vaak bij een Runner , omdat deze maar 6 spoelen heeft.
 
Spanningsregelaar is kapot , of de Stator /ontsteking die te weinig stroom levert
Ik denk de ontsteking / stator., gebeurt vaak bij een Runner , omdat deze maar 6 spoelen heeft.
Oké zal daar wel even naar gaan kijken hoe zie ik of de ontsteking defect is ? En als hij defect is valt er nog wat te reden of moet ik een nieuwe kopen
 
Last edited:
heb je onder tussen gevonden wat het is toevallig.... ik heb het zelfde probleem..
ik heb onder tussen alle schakelaars vervangen.. en nieuwe ontsteking , koplamp vervangen voor andere , andere dashbord... had nog 4 spanning regelaars ligge.. maar daar is de werking onbekend over bij mij.. maja die deden allemaal het zelfde.. of ze zijn allemaal kapot of het probleem zit ergens anders haha.. massa punten schoon gemaakt... hebben tot nu toe de draden vanaf het contact en schakelaars en koplamp door gemeten.. en dat lijkt allemal goed te zitten... ook de lampjes vervangen voor de zekerheid.. en andere accu voor de zekerheid...
ga morge nog even een nieuwe spanning regelaar halen.. en anders op zoek naar een andere kabelboom miss dat het toch daar ergens in zit.. kortom hoofdpijn verhaal
 
Back
Top