Aerox achterlicht brandt heel zwak bij stationair

Status
Not open for further replies.

liltcc

Aerox_-_Driver
Hey mijn achterlicht van mijn aerox doet raar...

Ik heb m nu aan de praat want eerst had ik andere problemen met het achterlicht, maar dat is nu goed maar nu zit ik met een achterlicht dat als ik geen gas geef heel zwak brand, je ziet het bijna niet:(

als ik dan gas geeft gaat hij bij n bepaald toerental wel normaal branden...

WEET IEMAND HIER IETS OP OF VANAF????

groete tycho
 
Advertisement - register to remove this

Stationair schroef heel iets indraaien als je er echt last van hebt, in het donker zal je het toch wel zien. Zitten er wel de juiste lampjes in en je hebt verder geen neon of sound op je scooter?
 
Stationair schroef heel iets indraaien als je er echt last van hebt, in het donker zal je het toch wel zien. Zitten er wel de juiste lampjes in en je hebt verder geen neon of sound op je scooter?

tuurlijk draai je niet aan je stagionair schroef als die goed stagionair loopt.
daar ga je niet aan draaien voor je achterlicht.

en neon of sound sluit je op je accu aan, dat heeft niks met je verlichting te maken.
 
tikkie hoger stationair maakt niet erg veel uit hoor.. als je zoals de TS zegt dat hem zo goed als niet ziet zou ik daar toch voor kiezen
 
zodra een scooter goed stagionair loopt ga je daar niet aan lopen kloten....

feller branden doet die toch bijna niet met stagionair draaien.
 
Zo spannend is je stationairschroef nou ook weer niet hoor. Als hij maximaal uitgedraait is (echt het laagste toerental dat je scooter niet uitvalt) dan kan het zeker wel helpen om hem heel iets hoger stationair te laten draaien voor wat meer stroom -> feller brandend achterlicht. Mocht het toch niet helpen dan draai je hem toch even ver weer uit :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top