Oke, als je deze video gevolgd hebt zijn de lampen goed aangesloten.k heb de video van zandri hiervoor gebruikt. Hier is de link naar de video:
Deze zijn toch niet voor een auto/brommer/motor ? Die zijn voor massief koperdraad.View attachment 69954
nog niet begonnen maar ik ga met deze aan de slag en ff waterdicht maken en klaar.scotch lock vergeten idd zeer slecht.
Ja, ikke begrijp.snap jij eigenlijk wat dit stekker doet?
Niks gaat aan als ik het contact slot aanzet, dat had ik al gelijk getest. Verder gaat de elektrische start helemaal niet dus ik hoor of zie helemaal niks.Oke, als je deze video gevolgd hebt zijn de lampen goed aangesloten.
Als je de scooter enkel op contact zet:
Als je de scooter elektrisch probeert te starten wat gebeurt dan?:
- Werkt je claxon dan?
- Werken je knipperlichten?
- Werkt je remlicht?
- Werkt je dagrijverlichting?
- Je hoort helemaal niks.
- Je hoort een klikje. (uit het startrelais)
- Je hoort dat de startmotor wil gaan draaien maar hij krijgt de motor niet of heel slecht rond.
- De startmotor draait heel goed rond maar de motor slaat niet aan?
Ook niet als de scooter met de kickstart is gestart en de motor loopt?Niks gaat aan als ik het contact slot aanzet
Jaa als ik em heb gestart met de kickstart dan doet alles et weer maar anders niet. Waarnaar moet ik kijken als ik de zekeringen check?Ook niet als de scooter met de kickstart is gestart en de motor loopt?
Doet alles het dan wel weer, kijk je zekering na.
Doet alles nog steeds niks, kijk die scotchlock na waar je de dagrijverlichting hebt afgetakt deze zal dan de draad wel hebben doorgesneden.
Of ze defect zijn, dat betekent dat er ergens kortsluiting is.Jaa als ik em heb gestart met de kickstart dan doet alles et weer maar anders niet. Waarnaar moet ik kijken als ik de zekeringen check?