This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

AC vs. LC


nja je moet de lat niet te laag gaan leggen he..
het is een big bore 7 poorter met leuk inlaatje ed.

maargoed dit is niet mijn projectpage.
 
beide op mina
enorm veel afgestelt op de testbank hadden we toendertijd tot eigen beschikking na het krap genoeg zetten en uren/dagen afstelwerk zijn er meerdere score's rond de 20 uitgekomen op en dynojet die een veel zwaardere rol heeft als een tovami
 

Het is een leuke uitdaging om die koeling in orde te krijgen vind ik.

De zaak LC maken kan altijd nog
 
Dat is dan relatief makkelijker.
Veel mensen denken niet eens meer aan de keus; AC - LC.
stnd LC.

En daarom was het voor mij interessanter/origineler.
 
erg netjes dan, met een timing van 192/128.
(of jouw evo moest veel beter zijn dan mijne )
 
erg netjes dan, met een timing van 192/128.
(of jouw evo moest veel beter zijn dan mijne )

nja evotje uit 97 ziet er wel netjes uit de spoelers liggen gewoon strak
uitlaat timing is wel iets omhoog gegaan he!
als ik tijd over heb zal ik die cilinder eens echt onder handen nemen kijken wat hij dan wilt doen