AC vs. LC

Ja leuke projecten met droom-doelstellingen. 28pk met een AC 86cc is leuk zeggen, maar zie eerst maar eens 28pk uit een Malossi bigbore te krijgen. Tevens zou ik in jouw geval gewoon met een LC cilinder gaan rijden, Je hebt me je doel van de kart verteld. Aan de andere kant als je zo'n AC cilinder gewoon hebt liggen kan je het natuurlijk gewoon monteren.

nja je moet de lat niet te laag gaan leggen he..
het is een big bore 7 poorter;) met leuk inlaatje ed.

maargoed dit is niet mijn projectpage.
 
beide op mina
enorm veel afgestelt op de testbank hadden we toendertijd tot eigen beschikking :) na het krap genoeg zetten en uren/dagen afstelwerk zijn er meerdere score's rond de 20 uitgekomen op en dynojet die een veel zwaardere rol heeft als een tovami
 
Ja leuke projecten met droom-doelstellingen. 28pk met een AC 86cc is leuk zeggen, maar zie eerst maar eens 28pk uit een Malossi bigbore te krijgen. Tevens zou ik in jouw geval gewoon met een LC cilinder gaan rijden, Je hebt me je doel van de kart verteld. Aan de andere kant als je zo'n AC cilinder gewoon hebt liggen kan je het natuurlijk gewoon monteren.

Het is een leuke uitdaging om die koeling in orde te krijgen vind ik.

De zaak LC maken kan altijd nog:)
 
Dat is dan relatief makkelijker.
Veel mensen denken niet eens meer aan de keus; AC - LC.
stnd LC.

En daarom was het voor mij interessanter/origineler.
 
beide op mina
enorm veel afgestelt op de testbank hadden we toendertijd tot eigen beschikking :) na het krap genoeg zetten en uren/dagen afstelwerk zijn er meerdere score's rond de 20 uitgekomen op en dynojet die een veel zwaardere rol heeft als een tovami
erg netjes dan, met een timing van 192/128.
(of jouw evo moest veel beter zijn dan mijne :p)
 
erg netjes dan, met een timing van 192/128.
(of jouw evo moest veel beter zijn dan mijne :p)

nja evotje uit 97 :p ziet er wel netjes uit de spoelers liggen gewoon strak
uitlaat timing is wel iets omhoog gegaan he!
als ik tijd over heb zal ik die cilinder eens echt onder handen nemen kijken wat hij dan wilt doen
 
Back
Top