Aantal kleine vraagjes

trochyoni

Lalalaaa
Ik heb hier weer een aantal vraagjes voor julie :D

1. Ik heb over laatst opgemerkt der er een stukje uit mijn variateur is, kunnen mijn prestaties hieronder leiden ofso?

2. Heeft er iemand toevallig ervaring met yasuni R op std booster? Zoja, kan je mij richtlijnen geven voor de afstelling...

3.Mijn scooter verliest nogal wat trekkracht en snelheid als ie warm staat, de bougie ziet er goed uit dus heb geen idee wat het is...

4. Hoe komt dat mijn scooter laat reageert op gas?

5. Met wat voor drukveer komt de originele drukveer van een booster overeen? welke kleur of sterkte...

Hopelijk kan iemand mij wat antwoorden geve, :)
 
Advertisement - register to remove this

1. Beter wordt het er in elk geval niet van, als het aan de kant is waar de snaar komt kan de snaar sneller slijten, als het aan de buitenkant is kan het gevaarlijk zijn (doorscheuren).

2. Geen ervaring

3. Gewoon warm afstellen, carburateur en rollen en alles. En zorgen dat bij elke nieuwe sproeier die je probeert hij warm is.

4. Door nr 3

5. Geen idee, gok wit
 
Mja ligt er ook een beetje aan hoe groot het is, heb ook wel een vario met een heel klein stukje uit het loopvlak eruit, doet die het niet minder om, maar denk toch dat je snaar daar net iets sneller van slijt. Als je toch al een nieuwe wou halen dan is dit natuurlijk een uitgekozen moment
 
Ik heb hier weer een aantal vraagjes voor julie :D

1. Ik heb over laatst opgemerkt der er een stukje uit mijn variateur is, kunnen mijn prestaties hieronder leiden ofso?

2. Heeft er iemand toevallig ervaring met yasuni R op std booster? Zoja, kan je mij richtlijnen geven voor de afstelling...

3.Mijn scooter verliest nogal wat trekkracht en snelheid als ie warm staat, de bougie ziet er goed uit dus heb geen idee wat het is...

4. Hoe komt dat mijn scooter laat reageert op gas?

5. Met wat voor drukveer komt de originele drukveer van een booster overeen? welke kleur of sterkte...

Hopelijk kan iemand mij wat antwoorden geve, :)


1. niet echt voor de prestaties , maar idd minder voor de snaar en dus kans op verhoogde slijtage!

2. een Yasuni R wil prefect met een std booster

3. bij afstellen kun je niet zeggen wat erin moet je bent gewoon een aantal setjes rollen , drukveren en trekveren nodig ,en daarnaast nog wat sproeiers en gewoon gaan afstellen..

4. dat je scooter laat reageerd komt waarschijnlijk omdat ie niet goed is afgesteld gewoon..

5.malossi wit , echter is een drukveer iets wat je ook niet van te voren kunt zeggen , ik zou om GOED te kunnen afstellen iig een gele drukveer kopen en daarmee beginnen..

maar het kan net zo goed zijn dat je een rode drukveer nodig bent , dit ligt aan meerdere dingen en zal dus altijd verschillen..
 
Back
Top