Aansluiten HPI toeren/temp meter

Masterkale

Banned
Ik heb dus een HPI toeren/temp meter gekocht maar nu ben ik die gebruiksaanwijzing kwijt. Kan iemand mij uitleggen waar ik die draadjes op moet aansluiten. links zit die tulpstekker en rechts een kopere afgevlakte kop. Ik heb 2 draaidjes erbij gekregen 1 met een krokodille klemmetje (moet hoogst waarschijnlijk op de bougiekabel. Aan het einde van dat draaidje zit niks. draad 2 heeft een tulp stekkertje met een o ring eraan. Kan iemand mij vertellen hoe of wat.

Alvast bedankt Mzzl
 
Advertisement - register to remove this

ehmz... das niet zo moeilijk... Die o ring van het uiteinde van de tulp stekker, moet je op je cilinder kop monteren. Rechts onder is het beste lijkt me. Dat klemmetje zet je op de bougie kabel, en het uiteinde moet je vast maken aan die koperen 'kop' Volgens mij kan je die er achter stoppen/steken.

Dan moet ie het doen :!
 
Dr zitten gaatjes aan de rechterkant van de toerenteller (in de plastic "grondplaat" zegmaar), net onder die koperen sensor.
daar moet dat draadje doorheen zonder stekkertje/oogje/klemmetje etc. zodat ie langs die sensor loopt
 
Die HPI werkt best hoor .. alleen maakt me scoot iets teveel toeren. Met die C16 moet ik rond de 13000 zitten meer niet. anders raakt die echt veel vermogen kwijt. Ook heb ik vandaag dat inlaatstukje in me VL12 membraan gezet. Maakt echt geen drol uit. Volgens mij trekt die alleen maar minder hard nu
 
Back
Top