Dan moet je de gebruiksaanwijzing goed lezen, je kan nl de gevoeligheid instellen met de remote.Ik heb zelf ook een alarm op me chinese scooter. Je hoeft maar een scheet te laten en de alarm gaat al af.. Dikke troep
zit de alarm-unit dan wel stevig gemonteerd ik bedoel trillingsvrij?Heb ik gedaan. Zelfs de minst gevoeligste is te gevoelig..
Nou de alarm unit zit een beetje tussen de draadjes vast.. ik heb m niet tegen iets aanvast geschroefd . Weet u hoe ik hem trillingsvrij kan monteren?Door aan de losse gele draad een diode te solderen en de andere kant weer aan de knipperlichten kan je simpel het probleem verhelpen.
Een 1N5408 van 3 Ampere van AliExpress voldoet voor een 7 cent. Helaas gaan ze per 20 stuks.
Wel letten dat de band op de diode aan de lamp kant zit. zie tekening.
View attachment 57706
Post automatically merged:
zit de alarm-unit dan wel stevig gemonteerd ik bedoel trillingsvrij?
Oke, en dat is trillingsvrij?@Fedor ik heb hem tegen de beplating (plastik) been bescherming geplakt met dubbelzijdig plakband welke in de alarm-kit zat.
zoek een vlak stuk op en goed ontvetten,zit al jaren als een huis.
View attachment 57728
Alarm op 2 wielers is altijd ellende.Ik heb zelf ook een alarm op me chinese scooter. Je hoeft maar een scheet te laten en de alarm gaat al af.. Dikke troep
Alarm op 2 wielers is altijd ellende.
Te pas en te onpas afgaan.
Het liefst midden in de nacht.
Lege accu, een startonderbreker die erg goed zijn werk doet, oftewel als hij wel moet starten.
En niemand reageert erop als hij afgaat.
Je kan beter investeren in een goed slot en hem aan de vaste wereld vast maken.
Die cheapy alarmen uit China van Aliexpress is idd wel effe een dingetje. Ik heb dus ook zo'n onding onder de KisbeeAlarm op 2 wielers is altijd ellende.
Te pas en te onpas afgaan.
Het liefst midden in de nacht.
Lege accu, een startonderbreker die erg goed zijn werk doet, oftewel als hij wel moet starten.
En niemand reageert erop als hij afgaat.
Je kan beter investeren in een goed slot en hem aan de vaste wereld vast maken.
Heeft een btc riva sport ook de zelfde stekker bij ?deze is van bouwjaar na 2018 en een euro5.Ik weet niet uit welk jaar je scooter komt, maar bij de nieuwere kan je je voorkap eraf halen, en dan zit er een een soort zwart hoesje een losse stekker. Daar kan je je alarm gelijk insteken