Aankoop Area 51

MRDuke

Well-Known Member
Hoi mensen
Ik zal me even voorstellen
Leon ten Bookum, Ik woon in Hillegom
En rij nu nog eventjes niets
Ik heb NOG wel een AF1 Futura in de schuur staan maar die gaat als het goed is van de week weg.

Het probleem is het volgende:
Ik wil een graag een Area gaan kopen maar dat moet natuurlijk wel een goeie zijn. ik ga er geen een kopen bij de dealer want daar zijn ze gewoon f***ing duur. Maar als ik een tweede hands wil kopen moet ie natuurlijk wel goed zijn. En dat is het probleem. Ik weet technisch gezien wel al aardig wat van een scooter af maar ik weet niet waar ik moet op letten als ik een tweede hands koop. Dus wat ik eigenlijk wil vragen is of dat er iemand met wat meer ervaring met me mee wil gaan om een scooter te gaan bekijken.

Ik heb een hele mooi Area gevonden in Enkhuizen voor F3000,- met het volgende pretlijstje:

Malossi 70 cc
Gianelli nardo
Polini v-snaar
Polini Krukas
Polini Vario
Polini Koppeling
17,5 dellorto carbu
Snelle CDI

Hij loopt 115
smile.gif
op de teller(iets van honderd dus). Dit klinkt natuurlijk wel interesant maar hij moet natuurlijk wel in orde zijn.
dus let me know! Ik woon voor alle duidelijkheid in Hillegom(dit ligt bij Haarlem in de buurt). Het is mischien ook wel handig om hier wat tips te zetten over waar ik op kan letten als ik er een ga kopen.
Het is waarschijnlijk overbodig maar please alleen serieuse antwoorden graag

Mzzzls
 
Advertisement - register to remove this

heb je wat pics van die futura? ik ken misschien wel iemand die hem wil hebben, waneer het deze week niet doorgaat
smile.gif
wat zou je er voor moeten hebben?
 
Originally posted by Jasper:
heb je wat pics van die futura? ik ken misschien wel iemand die hem wil hebben, waneer het deze week niet doorgaat
smile.gif
wat zou je er voor moeten hebben?

Ik hoef er niet zeer veel voor te hebben
want er moeten gewoon nog wat kleine dingetjes aan gebeuren, das ook een van de redenen waarvoor ik hem wegdoe. Zeg 2300 piek ofzo.
 
2300 piek voor een Futura??? Jij bent gek. Da's veel te veel... Dat ding is minstens 8 jaar oud en waarschijnlijk wit met groen en roze
smile.gif
smile.gif
Futura heeft een kutblok trouwens.
 
2300 is teveel jah
smile.gif
20.000+km, 8/9 jaar oud, en een vriend kocht pas geleden een extrema (opvolger futura) voor 2000........

niet dat 20.000 echt veel is hoor, ik heb 24.000 nu ongeveer........ alles werkt ook nog goed......
 
Ok dan mensen, de bollenstreek is ook goed vertegenwordigd. Ik doe maar liever geen wedstrijdje tegen een 70 cc hehe. Beetje bochtenwerk is wel geinig.
 
Back
Top