[A]Complete EVO SR In Onderdelen!!!

Status
Not open for further replies.
Verkocht:

Sr met wielen+ml50's, frame, compleet remsysteem voor en achter, kappenset, radiateur, stuur...




greets....
 
Last edited:
Wat een nonsens man :?

DEZE KUNDO IS NIEUW!

125 meter oud zeg maar ;)

Met zo'n uitlaat haald mijn broer 19.6 pk's, als jij dat nou eerst ff haald met een C20, krijg jij die kundo goedkoper ;)

@ mina 10x zo lief een Kundo KRD F1 als een laffe C20 ;)

Wil jij niet meer van die lachwekkende voorstellen doen, zeg dan gewoon dat je het te duur vind voor een Kundo, en niet omdat een C20 goedkoper is, ik kan er nix aan doen dat een Kundo 290 kost ;) (en das al op z'n goedkoopst;))

Als je een beter bod hebt, zet dat dan neer, misschien krijg je 'm er wel voor, ik ben in een gulle bui vandaag ;)

greets, Jacco...
 
Originally posted by Jacco

Als je een beter bod hebt, zet dat dan neer, misschien krijg je 'm er wel voor, ik ben in een gulle bui vandaag ;)

greets, Jacco...

Nja, om je verkooppraatje te belonen zal ik ook een gul bod doen :)

235 incl verzenden, geld kan over 5 minuten op je rekening staan.

(Hijs toch niet wit gespoten zoals dat carter van je? Wat een cholera werk was het dat ding gepolijst te krijgen:p)

edit: zegmaarmeneer@hotmail.com is mijn msn...
edit 2: msn is down dus misschien maar via pm onderhandelen...
 
Last edited:
Beste Menneer Minalover :p

Ik ben net eens wezen ronkijken, maar een C20 krijg je nergens nieuw voor 250 maat :?

Op de meeste plekken issie zelfs nog duurder als wat wij voor die kundo hebben betaald, en das 290 euro's... (C20 op de meeste plekken 310;))(C20 op z'n goedkoopst 271 euro's ;))

Je krijgt deze uitlaat dus niet voor het bod dat jij deed, maar voor 250, en das voor jouw inclusief verzendkosten, scheeld je weer 5.50 euro's ;)

Hij is echt helemaal nieuw, alleen de bocht en de tail zijn wat donkerder...

Je weet dat het het geld waard is mate ;)

greets, Jacco.
 
C20 @ de-brommershop.com is 265 euro :)



Mgoed, ik wil ook beetje origineel zijn :p

Pm me je rekeningnr en adres en ik maak nu 250 voor je over :)
Zou je die pijp vandaag nog op kunnen sturen dan? Of kan je je saldo niet checken via inet? Kwil hem het liefst zo snel mogelijk hebben...
 
's Goed man, maar ik heb idd geen i-net bankieren, dusss...

Ik kan wel morgen bijv. naar de rabofoon bellen, en bijschrijvingen opvragen, dan stuur ik 'm morgen op ;)
(mits het geld erop staat natuurlijk ;))

Mijn rekeningnummer: 300348231
Rabobank Ter Aar
Jacco van Vliet
Vermeld ff Kundo ofzo, dat het duidelijk is ;)


Succes met de pijp man, ik hoor wel hoe ie presteerd ;)

ooiz.
 
rs24

begrijp ik het nou goed dat de RS24 veer al weg is of niet? als de veer onder een Aerox past heb ik interesse :)
 
die carter zit daar nog wat bij zoals: waterpomphuis, vertandingsdeksel? welke stage is het carter getuned?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top