[A]Complete EVO SR In Onderdelen!!!

Status
Not open for further replies.

Pappa Jacco

mensch
Ok, daar komt ie dan, een complete sr in onderdelen, deze sr zelf was toen ie opgebouwd werd 3000 km's oud, en gelijk overgespoten in de kleuren zilver en zwart, bijde metallic...

Er is laatst mee geprobeerd er een vet vermogen uit te halen, doormiddel van er allemaal GloednieuwE onderdelen voor te kopen, de eerste run met de onderdelen met een sterretje erbij, liep erg tragisch af door een kapotte aim, namelijk met een warmlopertje...

De cillinder is 125M(!!!) oud en gelijk uit de doos door twins getuned, die gaat eerst nog ff geborsteld worden zodat 'ie er weer volledig tegenaan kan, er kan al wel op geboden worden, maar officieel issie er nog niet klaar voor....

Verder zijn de prijzen excl. verzend en worden pas bij een reeel bod van de hand gedaan aan de hoogste bieder, dus geen onzin bedragen bieden graag, en geen offtopic vragen van past dit op dat enz.,daar is de rest van het forum voor ;)

Komt 'ie :

Met de sterretjes(**) erbij is dus 125 meter oud!!!


**Gloednieuwe carters(nieuw aangeschaft!!!) Twins tuned**225
**+/- 5 setjes malossi rollen**30/35
Std membraan 10
1 gloednieuwe set C4 lagers
1 set 125 meter oude C4 lagers


Er komen misschien nog meer onderdelen bij, maar dat zien jullie vanzelf...

Greets, Jacco...

LEES DIT OOK

P.s.
-Als ik foto's had gehad, stonden ze er wel bij ;):D
-Niet pmmen, box is vol
-Alle onderdelen zijn in perfecte staat, de prijzen zijn gemaakt naar de staat, dus begrijp, alles is practies nieuw;)



Verkocht:

Malossi Binnenrotor met Eprom en bobine + vertandingsdeksel met vertanding voor 350,= Aan Kneiter

Malossi Remschijf 45+5 verzendkosten Aan SR-VLD

29.8mm Ibea Vlakschuif + kartfilter + passend spruitstuk 75 Aan mathieu

Stalen achter leiding, Aan Dennis mk 35 incl.

**Evo 70cc Twins tuned**+ Complete evo overange, bestaand uit:
Vario, Halfpullie, **V-snaar**, achterpoellies.

Sr kappen, zwart zilver (prof. gesp.)
Sr frame eerlijk recht, bijna nieuw
Sr voorvork
radiator enz.
leeg blok (misschien nog std onderdelen voor je ;))
Sr voor + achterwiel, met **ML 50'S** eronder die 125 meter gereden hebben
Remmen, incl. alles
Perfect voor een beginnend project waar je misschien nog een blok of setup voor hebt liggen ;)
RS24 Achterveer
Prijs:750 euro's... ;)

**Kundo KRD F1**250 incl. verzenden, naar Minalover


Top carterdeksel 45
**Wingbell malossi**35 80 incl. verzendkosten..

Sonic frame, buddy+bak, vork... bij elkaar 60,=


**Evo krukas**120 The One
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

tja 300 voor een gebruikte rotor vind ik weer aan de hoge kant en dan ben je gelijk van drie dingen af

dus pm me je gegevens maar even :p
 
Dan maken we er 350 van, en krijg je er een top vertandingsdeksel bij bewerkt en al ;)

En 300 voor een binnenrotor is toch niet zoveel, hij is 60 euro's goedkoper omdat hij maximaal 6 km's gedraaid heeft :?

laat het ff horen wat je ervan vind;)

grtzz.
 
De staat van alle onderdele die hier te koop zijn is perfect, alleen het zadelkapje is kapot...

Dus ja, die kap is nog perfect.....;)
 
In de kappen zitten ook koelingsgaten gemaakt, ik verzeker je dat het netjes gedaan is, maar het lijkt me idd lastig bieden zonder foto's...

Voor het einde van de week heb ik geen foto's, misschien in het weekend ;)
 
Moet ook eerst weten of die gaten me ook bevallen.
Hebben me vorige post gewijzigd, ik w8 op pics maar ben vrijdag niet meer hier:p
 
Malossi wingbell + TP carterkap = 70 euro incl verzenden ??

ik neem aan dat er dus geen scheurtjes of krassen of iets dergelijks op zit??
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top