[A]Complete EVO SR In Onderdelen!!!

Status
Not open for further replies.
std vertanding is niet meer, das hij kwijt ofzo:?

Euhm, voor 205 issie van jouw, ik woon in ter aar, naast alphen a/d rijn in Zuid Holland

kom je het halen ?
 
nee, dat is me te ver weg.

dus ik maak 205 euro over op je bankrekening o.v.v. carter. ik ga het morgen overmaken dus dan staat het er medio volgende week op. ik zit ook bij Rabobank dus zal het wat sneller gaan dan normaal. als jij dan zorgt dat t spul verstuurt word komt t goed. mn adres etc zal ik ff per PM sturen.
 
Komt goed, de andere personen hebben alle spullen al, behalve de sr (wordt gebracht) en de sonic (wordt gehaald) en de carterkapen wingbell (al verkocht, nog geen geld ;))

Mooi.
 
Ja, maar ik werk nu weer, dus ik laat de eigenaar het op de post doen, ik ga vanavond langs bij hem en ik geef hem het geld, hij stuurd dan de carters op ;)


Ik heb nog geen geld gevangen van het carterdeksel en de wingbell, dus die zijn weer te koop ;)
 
hey heb je die nieuwe c4 lagers nog? zo ja, hoeveel moet je er voor hebben incl verzenden? en is die rs24 er nog? zo ja...interesse:)
 
Waarom LEZEN mensen met weinig posts onder hun naam niet, ik heb het nog wel zo duidelijk opgeschreven allemaal, nee, de lagers zijn weg en de rs24 ook :?
 
Omdat ie compleet in onderdelen werd verkocht:

Heb je toevallig nog een duozit jacco. Voorwaarde voor mij is dat er geen brand/schroeiplekken ofzo in zitten. En dat ie zwart of grijs is.

Ik hoor het wel

Groeten Lennert
 
nee, die heb ik al niet meer, die is verkocht bij de complete sr met leeg blok, ik heb dus geen onderdelen van een tsd sr meer ! ;)

Nog te koop is:

Wingbell malossi, het carter deksel houd ik zelf, wegens een onverwachte aankoop van een minarelli :p

Laat deze nog maar wel ff open....
 
Doed, ik kan dat allemaal niet lezen.
Maar ik krijg nieuwe Kundo f1's voor 175, dus als je die nog hebt... kun je dan wat in prijs zakken. Jammer dat de kundo fabriek gesloten is tot september :(.

En heb je die evo70 nog?

ik hoor het, grtz
 
Sr kappen, zwart zilver (prof. gesp.)
Sr frame eerlijk recht, bijna nieuw
Sr voorvork
radiator enz.
leeg blok (misschien nog std onderdelen voor je )
Sr voor + achterwiel, met **ML 50'S** eronder die 125 meter gereden hebben
Remmen, incl. alles
Perfect voor een beginnend project waar je misschien nog een blok of setup voor hebt liggen
RS24 Achterveer
Prijs 750 euro's...

Sonic frame, buddy, buddybak, voorwiel, voorvork....75 euro's

NOG TE KOOP!!!!
 
ey jacco, ik heb interesse in je radiator, en je rs24. Hebje toevallig ook nog een sonic voorvelg....ik woon in aarlanderveen btw dus vlakbij!!!
 
Aarlanderveen, het boeren land :p (groeten aan Ruud;))
ja ik heb een voorvelg zoals je lezen kan ;)

Rudi@SR50: Reageer hier maar ;)(overzichtelijker!)
ik voeg je ff toe ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top