This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

9 april scootersprint perkpolder

Duf said:
heeft iemand filmpjes van die wallaroo op zondag avond? vond'm wel hard gaan

IK kan wel aan filmpjes geraken van wallaroo, pm me maar. Wallaroo is vrijdagavond nog grotendeels open gehaalt voor een paar laatste aanpassingen, deze hadden op de meeting veel effect -:- .
 
MHR D.H. Tuning said:
Hendrik ik mis mijn 20.8 O-)

Zie je gauw weer!

Dennis

hehe sorry :+

Custom Aerox said:
En ik mis mijn 20.2 :*

ow dacht dat je 20.1 had sorry..

en er waren nog wel meer scores boven de 20

rsb tuned ding - 21.4 ofzo sander ? ik weet het allemaal niet meer sorry :7

AdiozZz
 
Opzich wel geslaagte meeting zo te horen en gezien te hebben, Jammer dat die team maatje niet kon, finale begon net en reden niet echt veel scooters mee wat ik wel verwacht had. We kwamen ook erg laat aan iets van 5 uur over gereden ofzo :headbang: terug weg duurde maar 2uurtjes ongeveer. opzich wel geslaagt met het weer, lekker zonnetje etc.

Tyrone said:
hehe sorry :+
ow dacht dat je 20.1 had sorry..
en er waren nog wel meer scores boven de 20
rsb tuned ding - 21.4 ofzo sander ? ik weet het allemaal niet meer sorry :7

AdiozZz
Wie heeft er nog meer 21,408pk gescored (gecorrigeerd?) wij hadden dit ook gecorriceerd dacht ik, en 22,3 ongecorrigeerd (witte aerox frame JRS tuned) alleen jammer kwa afstellingen, kon nog wel wat beter.

wel gezellig dagje alleen jammer om te horen dat er een camera man in het ziekenhuis ligt, nog beterschap.

gr. kev
 

niemand had meer jullie hadden de hoogste score daar (zonder nos)

AdiozZz
 
meeting was erg geslaagd, had jammergenoeg wel m'n camera verget zeker
startsysteem voor sprints vond ik niet echt degelijk aangezien men nooit percies wist waneer dat licht op groen sprong en verder wat ik al meerdere keer gelezen heb, organisatoe kon stukken beter, bv. men verbied iemand om op het terein te rijden maar dan rijd men zelf de hele tijd rond op pocketbikes, quads of supermotards, en dan ng zonder helm of veilige kledij, en waar bleef de keuring bij de sprints :?
 
oi,

De meeting vond ik best relaxt. zaterdag heb ik wel een aantal keer kunnen rijden en eindelijk reed me iceje wel goed. (groene ice met geplamuurde status runnervoorkap) zondag was minder. kon me niet meer inschrijven stond daar om iets voor 12 bij die bus om in te schrijven maar werd verteld dat het niet meer kon terwijl ik wel gemailt had om me in te schrijven maar goed. dus busje alvast ingeladen en even bij de sprints weeste kijken. reden zeer snelle en ook mooi scoots tussen :# . al bij al vond ik weekend perkpolder wel geslaagd. wel lekker zonnetje alleen de wind was TE koud voor mij.

volgende meeting Meppel en dan savonds door naar lelystad daar ergens pitten en dan zondag ook op lelystad aanwezig.

Laterz BsD-tilburg.
 
Nja ik heb gehoord dat het een super meeting was... nja wij waren dus onderweg vanuit Dordrecht met scooter.. net boven antwerpen kreeg ik een lekke band...En aangezien de belgen niet zo slim/behulpzaam waren duurde het 4 uur voordat er een prop in werd geschoten door de ANWB.. dus dat was voor ons het einde van meeting perkpolder (nooit aangekomen maar goed).... maarja helaas..! volgende keer beter en kom ik met m'n Rox met Auto en een aanhanger oid. Ciao.!
 
JasperdB said:
als je niet weet waar het over gaat hou dan je muil

9||6

Mja, ik heb nog eens na lopen rekenen...

En voor deze meeting heb ik meer dan 1100 km moeten rijden... in iets meer dan 24 uur :L

Verder vond ik wel dope om lekker te chillen met de meeting homies, waarvan zaterdag avond wel een gezellig hoogtepunt had, terwijl we verlept onze handjes liepen te warmen aan de straalkachel (Sjonniestijl... Je weet )

Verder kreeg ik nog een beetje ruzie met iemand van de organisatie, ik reed rustig op het terrein met mijn motor, wat op dat moment helemaal leeg was (Zondag ochtend vroeg), wordt ik vriendelijk verzocht te gaan rijden/sprinten op de sprintbaan...

Dus ik naar die sprintbaan natuurlijk, lekker rijden, komt er een kerel van de organisatie de weg op rennen, wil hij mijn sleutel eruit trekken OMDAT IK DAAR NIET MOCHT RIJDEN :L

Het klopte zowieso niet, want ik mocht me niet stapvoets (in ze 1 zonder gas) niet vervoeren over het lege terrein, maar midden op het terrein mocht je wel met een Husquvarna Crossmotor wheelies en sprintjes lopen trekken ZONDER HELM, dit was dus "georganiseerd" door de organisatie, maar ik wordt er bijna af getrapt? :S Die motors en Quads vlogen ook door het publiek heen, en die kleine kutminibikes wil ik het helemaal niet over hebben.

Voor de rest vond ik (kwa rijden dan) het einde van de meeting het leukste, werd alweer lekker rustig en ik geloof dat mijn NRG tropenjaren heeft gedraaid (Patrick, Arthur, Martijn en Ik hebben allemaal de nodige wheelies geboekt Swa ) maar ging wel weer goed vooruit...

Alleen volgende keer neem ik wel een litertje of 20 extra benzine mee, want heel de meeting leende bij mij

Verder hebben we lekker lopen blazen (Midnight Mini Cruise was ZEKER kk vet ), en de nodige scooterfrustraties en passies weer gedeeld met de rest van de aanwezige

Trouwens wel jammer dat op het stuk waar Patrick en ik hebben lopen rijden snachts (Afgezette snelweg die direct verbonden was met het terrein) niet gebruikt werd ergens voor, want dat was echt een prachtig stuk nieuw asfalt (mischien werd het daarom ook niet gebruikt, voor mensen die gaan burnen enzo )
 
Last edited:
Jullie kunnen allemaal zeiken wat jullie willen maar ik vond de sprint geslaagd,
had al een jaar nie meer gesprint haalde hem uit de schuur en er waaren er toch weer genoeg die er aan moesten geloven hahaha
 
cpihussar said:
naja ik vind het origineler om met een eige scooter te gaan rijden.. maja ut zal wel..

Blaat hij was inderdaad van sander maar nu zit er het een en ander nieuw onder.

voorvork,remdelen,achterveer,complete blok, velgen enz enz.

Ik weet wie je bent en dat je dit soort opmerkingen alleen plaatst omdat je onze directe concurrent bent. maarja wees gerust mensen kijken er niet van op en je schaad alleen jezelf er mee.

Trouwens. ik heb nog niemand gehoord over de band bij de patat was afschuwelijk. niet dat het erg is ofzo. maar die band moeten ze echt op sterk water zetten. leek wel karaoke
 
Fok dat, ik maak wel een nieuwe kappenset voor je, ik frees wat uit, spuit hem mooi in een ander kleurtje en dan is hij 100% Vernieuwd... en natuurlijk optimaal getuned op de flow door mij (Gladde lak met golfbal effect natuurlijk)

Dan ben je tenminste van dat gezeik af... bitches

Beter zoek je een leven cpihussar
 
Last edited:
cpihussar said:
naja ik vind het origineler om met een eige scooter te gaan rijden.. maja ut zal wel..

Volgens mijn ben jij tantoe jaloers omdat ik je zelfs met me Batavus Holiday eruit blaas swa met 3 barkie in me linker hand en pattiese bil in me rechterhand 8P (en alles getuned op de flow he)

:W
 
Last edited:
mijn verhaal:

we hadden de bedoeling om op zondag om 9u te vertrekken maar dan toch wel om 10u ofzo kunnen vertekken door paar rare mensen

na een de-tour van 25km o.i.d hadden we door dat we niet naar brugge moesten maar toch wel naar nederland dus dan gelijk teruggedraaid en op het gevoel gereden en niet op die kutrouteplanners die nooit kloppen

dan toch rond 11u45 aangekomen en direct scooters uitgeladen en had ik me proberen in te schrijven, maar niemand wist echt waar het moest, dan toch na 5 minuten lopen zoeken toch gevonden en gelijk ingeschreven.

toen zag ik dat mijn stage 6 temp/toeren metertje plat was :L van ik maarja dan ffe andere batterij wezen zoeken en uiteindelijk toch gevonden bij het busje naast de inschrijfstand. Die mensen moesten er natuurlijk misbruik van maken dat ik geen meehad EN dat ik het nodig had door dat ik AC was en hadden er 10€ voor gevragd, dan toch voor 7€ meegenomen.

Toen maar even gesprint en toen er minder volk was ffe proberen op de bank mijn score van 16.1 te verbeteren, en had dit ook gedaan 18.6pk met een std AC MHR cc

de rest van de middag mij kostelijk gemauseerd. veel sprints gewonnen maar ook paar verloren, maarjah bne dan ook niet de snelste

Vond het gewoon een toppie meeting alleen jammer van de organisatie en het startsysteem (waarom die gele lamp niet werkte is mij nog altijd een raadsel)...

dan rond 17h toch vertrokken richting huiswaarts met een gelukkig gevoel

greetz

moest iemand pics/filmpjes hebben van mij (ik was diegenen met witte ice zonder kappen, AC ) mag die mij altijd contacteren