80km scooter kwijt?

Jaja ik geloof nie in die sterke verhalen. Ik ben bij de rdw geweest voor de keuring, kost 116 ballen, stelletje geldwolven. Standaard malaguti phantom f12 lc dd op de nieuwe rollerbank reed precies 50. Dus met je mhr ga je echt niet 73 gecorrigeerd als je normaal 126 gaat. Bullshit
 
Jaja ik geloof nie in die sterke verhalen. Ik ben bij de rdw geweest voor de keuring, kost 116 ballen, stelletje geldwolven. Standaard malaguti phantom f12 lc dd op de nieuwe rollerbank reed precies 50. Dus met je mhr ga je echt niet 73 gecorrigeerd als je normaal 126 gaat. Bullshit

Hmm, lijkt jou het voor de hand liggend dat zo'n setup 73 gaat dan...
 
ik heb gehoord dat ,vanaf 65 km/u kan hij idd in beslag genomen worden, dus denks bij 80km/u dat je weinig kans hebt dat je door mag rijden:S

ik moet er zelf niet aan denken nu dat ik er op moet met mijn evo 50 :X

Of je voert hem gewoon wat af. Dat is je eigen keuze.
 
Eigenlijk is het ook heel idioot dat er een 'rollerbank' is.
Bij motoren, auto's, invalidenwagens (microcars) wordt er niet gecontroleerd wat de max snelheid is, alleen bij brommers.

Het zal toch normaler zijn dat je een bekeuring krijgt wanneer je 60 rijd op een weg waar je 30 mag rijden?
 
hmm dat zeik ik vroeger ook, maar het is gewoon simpelweg een feit als je scooter 80 rijdt probeer je overal ook 80 te rijden:p. Maar het is idd eerlijker als ze je gewoon op heterdaad betrappen.
 
1 ding is mij niet duidelijk. Waar in de informatie kan ik vinden dat de boete tot en met 65 echte KM maar 50 euro is? Graag wat opheldering! Kajotan
 
Back
Top