Ja een 80cc voor de acceleratie. Waarmee zou ik een 50cc optimaal kunnen afstellen op trekkracht? Ik had sowieso bij vol gas met joey een ecu van thndr gezien die 3,35 kw levert (omgerekend 4,56 pk).Waarom wil je perse een 80cc? Dan kun je beter een 50cc goed afstellen op trekkracht en evt met varioring begrenzen op snelheid
Onder andere. Maar de 0 naar topsnelheid blijft voor mij t lekkerst. En natuurlijk wegtrekken bij een verkeerslicht of een race.Denk dat Zippie6 graag Wheelies wil maken ....
Lichtere rolletjes evt snor vertandingJa een 80cc voor de acceleratie. Waarmee zou ik een 50cc optimaal kunnen afstellen op trekkracht? Ik had sowieso bij vol gas met joey een ecu van thndr gezien die 3,35 kw levert (omgerekend 4,56 pk).
Wat doet dat precies?Begrenzer kan idd ook maar kan je ook dikke boete voor krijgen, zeker als oom agent je hard ziet rijden en daarna ineens maar 55 gaat op rollenbank
Post automatically merged:
Lichtere rolletjes evt snor vertanding
80cc, vaak als je m op snelheid begrensd is t op toeren, en daarmee pak je gelijk ook je acceleratie af…Wat doet dat precies?
Post automatically merged:
Was de begrenzer die je bedoelde voor 80cc of 50cc? Want hij hoeft van mij helemaal niet zo hard. Alleen de acceleratie. Kan de 80cc dan niet volledig begrenst worden op 54kmh zodat ome agent me helemaal niet hard ziet rijden.
En kan je in plaats van zeiken ook nog een tip geven over hoe ik t wel kan doen? Waar deze website voor bedoeld is.Ik zal het nog maar een keer vertellen....
Scooter afstellen op optrekken is van hetzelfde niveau zoals Sinterklaas en de paashaas.
En nee er is niemand die dit ook daadwerkelijk voor elkaar krijgt. Iedereen die zegr dat ze met lichtere rollen sneller optrekken hebben 0,0 idee wat zeggen. Maar maak vooral nog een topic met dezelfde vraag aan
Vgm zit er wel degelijk verschil in te zware rollen of de juiste rollen voor optimale trekkrachtIk zal het nog maar een keer vertellen....
Scooter afstellen op optrekken is van hetzelfde niveau zoals Sinterklaas en de paashaas.
En nee er is niemand die dit ook daadwerkelijk voor elkaar krijgt. Iedereen die zegr dat ze met lichtere rollen sneller optrekken hebben 0,0 idee wat zeggen. Maar maak vooral nog een topic met dezelfde vraag aan
Dus lichtere rollen zorgen voor betere trekkracht? En doet dat dan nog iets met de topsnelheid?Vgm zit er wel degelijk verschil in te zware rollen of de juiste rollen voor optimale trekkracht
Je moet compenseren ... lichte Rollen ,is vlotter vertrekken , maar je levert in op Topsnelheid, en Vise Versa.Dus lichtere rollen zorgen voor betere trekkracht? En doet dat dan nog iets met de topsnelheid?
Standaard rollen zijn vaak net te zwaar, dus kan je lichtere rollen kiezen voor wat meer trek en daardoor ook hogere top (juiste combinatie te zoeken tussen trek en top)Dus lichtere rollen zorgen voor betere trekkracht? En doet dat dan nog iets met de topsnelheid?
Je moet compenseren ... lichte Rollen ,is vlotter vertrekken , maar je levert in op Topsnelheid, en Vise
Oke ik snap m. Ik kwam net ook nog een cdu met goeie prestaties van thndr tegen bij vol gas met joey en een torque driver. Zou ik die kunnen combineren?Standaard rollen zijn vaak net te zwaar, dus kan je lichtere rollen kiezen voor wat meer trek en daardoor ook hogere top (juiste combinatie te zoeken tussen trek en top)
Torque driver heb ik zelf ook, rijdt ie wel lekkerder door ja, maar zou eerst basisafstelling doenOke ik snap m. Ik kwam net ook nog een cdu met goeie prestaties van thndr tegen bij vol gas met joey en een torque driver. Zou ik die kunnen combineren?
Oke. Dan heb ik op t lijstje: lichtere rolletjes (aan hoeveel gram moet ik dan denken?), drukveer en trekveer (geen idee in welke eenheid/ maat die gaan). En dan misschien uiteinlijk nog een cdu en een torque driver.Torque driver heb ik zelf ook, rijdt ie wel lekkerder door ja, maar zou eerst basisafstelling doen
Dat kan namelijk niet. Zo simpel is het. Wil je sneller optrekken dan gaat je topsnelheid ook omhoog. Simpel genoeg uitgelegd volgens mij.En kan je in plaats van zeiken ook nog een tip geven over hoe ik t wel kan doen? Waar deze website voor bedoeld is.
Je stelt je overbrenging goed af of kut. Zit niks tussen in. Dus als iemand jou wijs maakt dat je met lichtere rollen harder optrekt op dezelfde setup lult ie uit zn nek. Net zoals wanneer je een 80cc zou monteren voor het optrekken maar de topsnelheid van een 50cc wil houden. Zo werkt het nietVgm zit er wel degelijk verschil in te zware rollen of de juiste rollen voor optimale trekkracht