80cc naar 54kmh

Zippie6

New Member
Hoi,
Ik wil graag een 80cc zip, maar geen stress voor rollerbanken. Kan ik een 80cc met bijvoorbeeld een thndr ecu terugbrengen naar 54kmh, zodat hij rollerbankproof is zonder dat ome agent het merkt. En zonder dat je het optrekken van een 80cc met thndr ecu verliest?
 
Advertisement - register to remove this

Begrenzer kan idd ook maar kan je ook dikke boete voor krijgen, zeker als oom agent je hard ziet rijden en daarna ineens maar 55 gaat op rollenbank;)
Post automatically merged:

Ja een 80cc voor de acceleratie. Waarmee zou ik een 50cc optimaal kunnen afstellen op trekkracht? Ik had sowieso bij vol gas met joey een ecu van thndr gezien die 3,35 kw levert (omgerekend 4,56 pk).
Lichtere rolletjes evt snor vertanding
 
Begrenzer kan idd ook maar kan je ook dikke boete voor krijgen, zeker als oom agent je hard ziet rijden en daarna ineens maar 55 gaat op rollenbank;)
Post automatically merged:


Lichtere rolletjes evt snor vertanding
Wat doet dat precies?
Post automatically merged:

Was de begrenzer die je bedoelde voor 80cc of 50cc? Want hij hoeft van mij helemaal niet zo hard. Alleen de acceleratie. Kan de 80cc dan niet volledig begrenst worden op 54kmh zodat ome agent me helemaal niet hard ziet rijden.
 
Wat doet dat precies?
Post automatically merged:

Was de begrenzer die je bedoelde voor 80cc of 50cc? Want hij hoeft van mij helemaal niet zo hard. Alleen de acceleratie. Kan de 80cc dan niet volledig begrenst worden op 54kmh zodat ome agent me helemaal niet hard ziet rijden.
80cc, vaak als je m op snelheid begrensd is t op toeren, en daarmee pak je gelijk ook je acceleratie af…
 
Ik zal het nog maar een keer vertellen....

Scooter afstellen op optrekken is van hetzelfde niveau zoals Sinterklaas en de paashaas.

En nee er is niemand die dit ook daadwerkelijk voor elkaar krijgt. Iedereen die zegr dat ze met lichtere rollen sneller optrekken hebben 0,0 idee wat zeggen. Maar maak vooral nog een topic met dezelfde vraag aan
 
Ik zal het nog maar een keer vertellen....

Scooter afstellen op optrekken is van hetzelfde niveau zoals Sinterklaas en de paashaas.

En nee er is niemand die dit ook daadwerkelijk voor elkaar krijgt. Iedereen die zegr dat ze met lichtere rollen sneller optrekken hebben 0,0 idee wat zeggen. Maar maak vooral nog een topic met dezelfde vraag aan
En kan je in plaats van zeiken ook nog een tip geven over hoe ik t wel kan doen? Waar deze website voor bedoeld is.
 
Ik zal het nog maar een keer vertellen....

Scooter afstellen op optrekken is van hetzelfde niveau zoals Sinterklaas en de paashaas.

En nee er is niemand die dit ook daadwerkelijk voor elkaar krijgt. Iedereen die zegr dat ze met lichtere rollen sneller optrekken hebben 0,0 idee wat zeggen. Maar maak vooral nog een topic met dezelfde vraag aan
Vgm zit er wel degelijk verschil in te zware rollen of de juiste rollen voor optimale trekkracht
 
Dus lichtere rollen zorgen voor betere trekkracht? En doet dat dan nog iets met de topsnelheid?
Je moet compenseren ... lichte Rollen ,is vlotter vertrekken , maar je levert in op Topsnelheid, en Vise Versa.
Dan is er ook nog de drukveer... kan je ook mee spelen , dan de trekveren ... voor het wanneer aangrijpen van de Koppeling .
Dat alles heeft met elkaar te maken , daarom is het niet FF 1 2 3 een Scooter afstellen.
 
Je moet compenseren ... lichte Rollen ,is vlotter vertrekken , maar je levert in op Topsnelheid, en Vise
Standaard rollen zijn vaak net te zwaar, dus kan je lichtere rollen kiezen voor wat meer trek en daardoor ook hogere top (juiste combinatie te zoeken tussen trek en top)
Oke ik snap m. Ik kwam net ook nog een cdu met goeie prestaties van thndr tegen bij vol gas met joey en een torque driver. Zou ik die kunnen combineren?
 
En kan je in plaats van zeiken ook nog een tip geven over hoe ik t wel kan doen? Waar deze website voor bedoeld is.
Dat kan namelijk niet. Zo simpel is het. Wil je sneller optrekken dan gaat je topsnelheid ook omhoog. Simpel genoeg uitgelegd volgens mij.
Post automatically merged:

Vgm zit er wel degelijk verschil in te zware rollen of de juiste rollen voor optimale trekkracht
Je stelt je overbrenging goed af of kut. Zit niks tussen in. Dus als iemand jou wijs maakt dat je met lichtere rollen harder optrekt op dezelfde setup lult ie uit zn nek. Net zoals wanneer je een 80cc zou monteren voor het optrekken maar de topsnelheid van een 50cc wil houden. Zo werkt het niet
 
Back
Top