welke sterkte staat omega goud in vergelijking met malossi? wit of geel, heb momenteel alleen wit, heb zelf vroeger ook alleen met malossi trekveertjes gewerktElk blokkie reageert toch weer ff wat anders, ook al zijn ze het zelfde. Probeer anders een malossi gele drukveer en omega goude trekveertjes. En zet je originele vario er gewoon weer op met originele V Snaar. Qua rollen zit goed.
Heb nu orginele vario en v snaar erin, met 7,5 gram witte trekveren en orginele drukveerElk blokkie reageert toch weer ff wat anders, ook al zijn ze het zelfde. Probeer anders een malossi gele drukveer en omega goude trekveertjes. En zet je originele vario er gewoon weer op met originele V Snaar. Qua rollen zit goed.
hoor je een geluid alsof die verzuipt want dan is je sproeier te groot.Heb nu orginele vario en v snaar erin, met 7,5 gram witte trekveren en orginele drukveer
rijd all een stuk beter, alleen vanuit stilstand weg rijden nog steeds een kleine dip, begin toch te twijfele of dit een sproeier probleem is? En denk wellicht toch misschien die witte drukveer ipv orgineel?
Lijkt alsof ie zich verslikt en hij hikt ff, heb het ook alleen vanuit stilstand met gas geven of volgas geven vanuit stilstand, 84 zou toch goed moeten zijn op een 80cc? 82 lijkt me te kleinhoor je een geluid alsof die verzuipt want dan is je sproeier te groot.
Nog groter dan 84? Monteer morge wel even dan een 86, had dit probleem ook bij me 50cc alleen toen met koude motor, toen me stationer sproeier vegroot en hij reed normaal, nu met me 80cc zowel bij koude als warme motorJe kan sproeier 86 proberen. Ik denk dat je je stationair sproeier zo moet laten.
Heb een 86 gemonteerd, weinig effect nog steeds die dip van 0 tot 9km, met volgas open of 1,5 gas, acceleratie pomp aangezet maar dit werkt ook niet dus weer afgesloten, hij stottert en schokt en houd in zodra ik dus volgas geef of 1,5 gas geefJe kan sproeier 86 proberen. Ik denk dat je je stationair sproeier zo moet laten.
onsteking is nieuw, cdi bobine unit is oke, het is heel ff dat ie inhoud, ook tijdens het rijden dan volgas geven dat ie het heel ff heeft, spruitstuk carburateur zijn gloednieuw, pakking ook onderin, kleppen staan op 0,10mm zowel in als uitlaat, zoals malossi het aangaf in het montage boekje van die 80cc, verder kan ik dus gewoon normaal rijden, tis puur zodra ik volgas geef vanuit stilstand of rijdende ff volgas geef rond de 20 a 30kmKan ook aan je CDI of ontsteking liggen. Heb je het gevoel dat ie wel een constante verbranding krijgt? Of houdt ie puur ff in bij bepaalde toeren? Anders moet je het toch echt ff verder zoeken bij je carburateur. Inlaatspruitstuk geen scheurtjes onderin? Je acceleratiepompje afsluiten heeft in mijn ogen geen zin. Of het kan ook iets met je kleppen zijn. Zijn deze wel goed afgesteld?
Me spruitstuk is in orde en gloednieuw, zit nu 8,4 in eerst 7,5 maar dan draait ie overtoeren, zou dat echt veel uitmaken 0,10 naar 0,15? Malossi geeft aan beide op 0,10 moeten staanIk heb een Top Performance 80cc (maar dat zou niet uit moeten maken), Naraku nokkenas en geen torquedriver. Piaggio V-snaar, 9.3gr rollen (Joey Schaar zegt dat dat de beste afstelling is, anders 8.4gr), 84 sproeier. Rijdt perfect constant in 1x door. Check je spruitstuk eens, daar zaten bij mij scheuren in en daardoor reed hij ook klote. Misschien kleppenuitlaat 0.15 doen?
Zet ik die morge wel ff iets ruimer, heb nu 8,4 gram polini trekveren en een witte drukveer, orginele v snaar en vario, en achterin malossi torquedriver, blijf toch het idee hebben dat ie iets teveel benzine krijgt? denk dat er een 82 sproeier in moet ipv 84 of 86Uitlaat kan je iets ruimer zetten. Op 0.15 omdat de uitlaatklep iets warmer wordt en daarom meer uitzet. Je zal niet veel verschil merken. Als je de inlaat zelfs op 0.15 zet ook niet. Als je ruimer gaat, wel.
Rij jij op een zip met die 9,3 gram?Ik heb een Top Performance 80cc (maar dat zou niet uit moeten maken), Naraku nokkenas en geen torquedriver. Piaggio V-snaar, 9.3gr rollen (Joey Schaar zegt dat dat de beste afstelling is, anders 8.4gr), 84 sproeier. Rijdt perfect constant in 1x door. Check je spruitstuk eens, daar zaten bij mij scheuren in en daardoor reed hij ook klote. Misschien kleppenuitlaat 0.15 doen?