marcelMHR rox
Well-Known Member
Goeiedag, ik probeer all geruime tijd me 80cc malossi af te stellen, maar word er aardig gek van, dit is wat er momenteel in zit
Malossi 80cc
Malossi nokkenas
Malossi multivar met 10 gram
Origenele snaar/ dit word een malossi special belt
Malossi torquedriver
sproeier 84
Malossi groene drukveer
Cdi/Bobine unit van begrenzer.nl
nou trekt ie aardig op met dit, zodra ie nog koud is, zodra ie alsmaar warmer word, en ik vanuit stilstand volgas wil wegrijden, Houd ie even in/ komt traag op gang
Nou heb ik 6,5gram en 7,2 gram geprobeerd met een witte drukveer, en 8,4 gram en 9,3 gram geprobeerd met een groene drukveer, eerste geval heel veel toeren, teveel naar mijn idee, en met de tweede ook veel toeren iets teveel naar mijn idee, toen even geswitch van de groene drukveer naar die witte, kwam ik geen ene meter vooruit
nou zit ik te denken aan me trekveren wellicht? moeten die zwaarder?
v snaar wellicht shimmen?
Malossi 80cc
Malossi nokkenas
Malossi multivar met 10 gram
Origenele snaar/ dit word een malossi special belt
Malossi torquedriver
sproeier 84
Malossi groene drukveer
Cdi/Bobine unit van begrenzer.nl
nou trekt ie aardig op met dit, zodra ie nog koud is, zodra ie alsmaar warmer word, en ik vanuit stilstand volgas wil wegrijden, Houd ie even in/ komt traag op gang
Nou heb ik 6,5gram en 7,2 gram geprobeerd met een witte drukveer, en 8,4 gram en 9,3 gram geprobeerd met een groene drukveer, eerste geval heel veel toeren, teveel naar mijn idee, en met de tweede ook veel toeren iets teveel naar mijn idee, toen even geswitch van de groene drukveer naar die witte, kwam ik geen ene meter vooruit
nou zit ik te denken aan me trekveren wellicht? moeten die zwaarder?
v snaar wellicht shimmen?