This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

7t Neos frame racer

netjes man!

ff goed slapen voor Heerenveen! en dan knalle

heb je beetje grip met die ml50?

gr

Ja slapen doet hij genoeg zelf met een reactie van 0,00 reed hij 7,3xx terwijl hij ook al onder de 7 heeft kunnen rijden met een reactie van 0,45.

Toch de machine die het dan even perfect doet waarschijnlijk.
 
als ik het zo bekijk kan er zo nog 10 kg van af
Binnekort maar ff wat lullen als ik wel nuchter ben
 
Tijd niks van me laten horen maar zeker niet stil gezeten:

Heerenveen was een hele chille meeting redelijk kunnen rijden en gewoon goed georganiseerd Op de meeting zelf had ik een orginele carb(keihin#) gemonteerd wat resulteerde in betere tijd namelijk 7,2 met reactie. Was ik heel blij mee natuurlijk 1 run maar mee kunnen maken en gelijk m'n PR verbeterd. Had veel zin lemerleveld voor de meeting had ik een JS inlaat gemonteerd wat resulteerd in wheelies waar ik eigelijk nooit last van had, helaas geen tijd kunnen neerzetten ivm tijdsysteem wat niet werkte.

Voor nijmegen heb ik er nog een mint voorvork ingezet, en nog wat ander spul gedaan, wat resulteerde in 7 kilo lichter. Wil nog de onderlangse ophanging wat verlengen zodat de scooter weer wat lager komt.

Gister wezen testen reed niet verkeerd had veel last van wheelspin waar ik eigenlijk voorheen nooit last van had dus goed burnen en we zien wel wat het gaat brengen.

Hier wat foto's




Home-Made Filter E13/stage 6







Tot nijmegen
 
Last edited:
Ding staat er heerlijk bij marcie:W

Was weer ff gezellig gister beetje bij lullen

K zie je wel @nijmegen weer
 
staat bij jullie alles in de woonkamer? :+

Ziet er netjes uit!

Tuurlijk, lekker warmpjes geen roest houden ze niet van maar staat niet in weg dus.

Word die iig niet gejat :*!
Goed bezig man! Nu nog onder die 7sec komen!

Thankz is wel de bedoeling ja maar we zien het wel

Ziet erg goed uit idd:W Hopen dat je nog onder de 7 komt dit seizoen 8)

Het was wel me doel voor dit jaar, hopelijk @ nijmegen

Ding staat er heerlijk bij marcie:W

Was weer ff gezellig gister beetje bij lullen

K zie je wel @nijmegen weer

Ja toch altijd gezellig, Ik las dat je daginschrijving had, zullen wel een sprintje trekken
 
kerel wat heb je met je zitje gedaan?? zoek nog zitje voor mn neos vandaar vraag ik dat anders komen er nog meer van dat soort reacties als die knuppel hieronder
 
Last edited:
dm blaster kijk naar de datum flapdrol.

En op de foto's zie je dat het een stuk gebogen traanplaat is met een zitvlak van een minibike zitje erop..
 
Yo haha inmiddels had ik al weer een nieuw topic dit is van 2009. Wat stijn zegt klopt indd. Dit jaar rij ik gewoon met een stuk buddy. Kijk maar in het topic van 2010

Groeten Kutte!!!
 
Heb je mss een link van topic 2010,
Ja sorry ben net nieuw op forum,
& waar kan je zoon project pagina aan maken & foto"s bij in posten
Gewoon simpele uitleg ofzu ?
Alvast bedank 9||6
Yo haha inmiddels had ik al weer een nieuw topic dit is van 2009. Wat stijn zegt klopt indd. Dit jaar rij ik gewoon met een stuk buddy. Kijk maar in het topic van 2010

Groeten Kutte!!!