Heel erg netjes alles knopje ect... alleen die voorband?
Ding oogt tof
komt van een kruiwagen
Heel erg netjes alles knopje ect... alleen die voorband?
Ding oogt tof
komt van een kruiwagen
ziet er allemaal erg netjes uit
maar krijg je straks geen problemen met je koeling?
want als je nu gaat rijden zitten die fans toch in de weg...?
of laat je ze continu aanstaan...
Ziet er erg strak uit8) Kleurtje is ook mooi:W
Ziet er netjes uit, een vraagje laat je de binnenpoten zo?
Gr Fouad succes verder ermee.
ziet er gaaf uit vind ik!
alleen een opmerking: ik heb altijd begrepen dat je dat soort fans achter de radiator moet plaatsen?
zodat ze (bij stilstand) de lucht als het ware door de radiator heen trekken?
verder vind ik het een gaaf ding, kleur van je frame vind ik ook mooi!+ralf+
Tis maar welke kant je die ventilators op richt. Echter komt er zo weinig natuurlijke rijwind op de radiateur. Voor de rest idd een net ding.
gr
Hey kerel,
Leuk om te zien dat je met mijn oude cilinder gaat rijden, ben benieuwd wat je ermee gaat rijden qua tijden.
Btw een clamp voor je clamp? Ik zou zoeken naar een andere die je rechtstreeks op je t-stuk plaatst en het stuur, vaak krijg je de alu opvulbusjes erbij.
Ziet er steeds beter uit, succes ermee ik blijf hem volgen :+.
Gr
Leuk kopje btw fouad
Dit frame zou nog best eens hard kunnen gaan knallen als je goed tijd in je blok steekt ! succes ermee
Leuk kopje btw fouad
Dit frame zou nog best eens hard kunnen gaan knallen als je goed tijd in je blok steekt ! succes ermee
Mooi he
Tijd is idd een belangrijke factor om het geheel goed te laten lopen.
gr & succes
Tiffie bedankt voor je reactie ja ik hoop ook dat het gaat hard knallen en ik hoop er een mooie tijd mee neer te zetten
Hey fouad, tanks voor je reacties ja ik ga me best doen om je te evenaren het gaat heel moeilijk worden, maar hoop zeker wel onder de 7 te duiken. het zal iniedergeval niet aan de cilinder liggendie heeft genoeg potentie
zal je deze week nog ff pmtje sturen heb namelijk nog een vraagie maar die zal je wel zien verschijnen
jij ook succes met je 6,2zal zeker wel lukken