V Vivacity3Jesse New Member 8 August 2024 #1 Is een 16mm carberateur genoeg voor 70cc(peugeot horizontaal)?
Brute-Force Black Bullet. 2.0 9 August 2024 #2 STD op een Brom Horizontaal zit daar een 17,5 Gurthner op. Snorfiets Cker ?? Upvote 0 Downvote
V Vivacity3Jesse New Member 9 August 2024 #3 Mijn vivacity is een brom en heeft een 12mm standaard er op op t moment Upvote 0 Downvote
V Vivacity3Jesse New Member 9 August 2024 #5 Nee, mijn vraag was of een 16mm carb genoeg is voor de top performances 70cc Heb nu zelf tecnigas triops en een powerfilter van stage 6 voor de rest alles standaard Upvote 0 Downvote
Nee, mijn vraag was of een 16mm carb genoeg is voor de top performances 70cc Heb nu zelf tecnigas triops en een powerfilter van stage 6 voor de rest alles standaard
T Tim Ark Well-Known Member 9 August 2024 #6 Gurtner is standaard 12mm. Die carburateur kan prima met een gietijzeren 70cc. Upvote 0 Downvote
V Vivacity3Jesse New Member 9 August 2024 #7 Tim Ark said: Gurtner is standaard 12mm. Die carburateur kan prima met een gietijzeren 70cc. Click to expand... Top dan blijf ik die gebruiken, misschien komt er dan later nog een dellorto 17,5 in. Denk je dat dat de snelheid enz verhoogd? Upvote 0 Downvote
Tim Ark said: Gurtner is standaard 12mm. Die carburateur kan prima met een gietijzeren 70cc. Click to expand... Top dan blijf ik die gebruiken, misschien komt er dan later nog een dellorto 17,5 in. Denk je dat dat de snelheid enz verhoogd?