7 mei - Internationale Scootermeeting Kolding (Denemarken)

Zoals al gezegd, geen vrij van werk gekregen. Anders was ik 100% zeker WEL gegaan.
Ik onthoud alvast voor 2006 :)
 
Ik heb een mailtje gekregen van de organisatie dat ze het best wel sneu vonden dat we afhaakten.
Er waren veel denen geweest die naar ons gevraagd hadden.
Meeting had een omvang van 1200personen en als we waren gekomen had hij ons gratis entree gegeven omdat er zoveel vraag naar ons was...
Maar ja hij zal contact op nemen met Razma want hij wil met wat denen naar Lelystad toekomen. Inne mocht jij contact met hem willen opnemen dit is zijn mailadres; spraytime-dk@stofanet.dk

Foto's van de meeting staan op http://www.scooterbrothers.dk/

Als ik die foto's zie dan baal ik er wel van dat we niet zijn gegaan :'(
 
Het probleem was vervoer.
Mark zou in 1e instantie niet mee doen 7Mei op Arkel en mee gaan naar Denemarken.
Contact met overnachten alles is er geweest.

Maar hij ging iets te goed in de SOBW dus zaten wij zonder vervoer.
Ik kon wel met mijn eigen auto gaan maar dan kon de scooter niet mee en daarom zouden we juist gaan.
 
Hey dude

Now the meeting is over, and Im was sad too see that none of you guys showed up!? Whats the reason?

Well anyways, the weather was sucky the most of the day, no control over minibikes, young children that just did what they wanted! And the dyno sucked So it was a very lousy meeting!

But still, what keeped you away?

/Jakob

---------------------------------------------------------------------------------
Originally Posted by Aerox-Evo70
there were several reasons.
1. some of us didnt have a driver anymore
2. its far, the pictures of last year looked like a chaos (as you described)
3. i had to choose between this and germany next week
4. nobody wanted to come with me anymore.

sorry i didnt tell you in advance

greetings

--------------------------------------------------------------------

Hey

Its okay with me, and some good reasons This time it was even more chaos then last year, Im not coming to anymore of the meetings in Kolding I think!

What about Coming to the Scooter-weekend or DHS (Denmarks fastest scooter) day here in Denmark?

I can get you more info If you want?

/Jakob

--------------------------------------------------------------------------

The scooterweekend is the 28/29 th of may, there will be dyno testing (MJP 2100), Sprint contest, course racing, best looking scooter, best looking race scooter, fun games and some other stuff!

The fastest scooter is only for one day. There will be sprint (SA will be there), Dynotesting, driving on a track and fun with big boxing gloves and sumo outfits

What do you think?

/Jakob

------------

ik ga waarschijnlijk niet, geen geld, tijd (school) etc.
 
Aerox-Evo70 said:
The scooterweekend is the 28/29 th of may, there will be dyno testing (MJP 2100), Sprint contest, course racing, best looking scooter, best looking race scooter, fun games and some other stuff!

The fastest scooter is only for one day. There will be sprint (SA will be there), Dynotesting, driving on a track and fun with big boxing gloves and sumo outfits

What do you think?
------------
ik ga waarschijnlijk niet, geen geld, tijd (school) etc.

Ben zelf al weg dat weekend (tourtocht met motoren).
Btw je vergat bij redenen: Geen vrij gekregen van werk... Zeker dat ik anders 100% zeker was gegaan :'(

Arnie said:
Ik heb een mailtje gekregen van de organisatie dat ze het best wel sneu vonden dat we afhaakten.
Er waren veel denen geweest die naar ons gevraagd hadden.
Meeting had een omvang van 1200personen en als we waren gekomen had hij ons gratis entree gegeven omdat er zoveel vraag naar ons was...
Maar ja hij zal contact op nemen met Razma want hij wil met wat denen naar Lelystad toekomen. Inne mocht jij contact met hem willen opnemen dit is zijn mailadres; spraytime-dk@stofanet.dk
In over leg met Razma zal ik de contacten mbt lelystad verder afhandelen.

Arnie said:
Foto's van de meeting staan op http://www.scooterbrothers.dk/
Als ik die foto's zie dan baal ik er wel van dat we niet zijn gegaan :'(
Idd, deense blondienes :'(
 
Last edited:
Website Kolding said:
Vi får besøg fra NL, Holland, og æv æv æv æv -- de udeblev de havde nok for stor succes i Tyskland hvor de var dagen før, eller deres materiel er måske " brækket ned ", det vender jeg tilbage om . Men vi havde besøg af mange proffer, og tak til alle besøgende, for en go´ dag, i regne vejr

Ze hebben er zelfs notificatie van gemaakt dat wij schitterden door AFWEZIGHEID...
 
Ik kreeg net een mailtje... en die man wil ons er echt heel graag bij hebben :eek:

Hellow again - sorry that you was´t at our meeting here the 7 may - but doo come at the 3 sept. i´ll give 3.000 D. kr. ( ca.428 euro ) if you can come a couple of people to our meeting.

Greatings from Ole Olsen in Denmark 0045 75 54 39 49
 
Aerox-Evo70 said:
Here is the link for the scooter-weekend!

http://www.cleaned.dk/scoot/

The event is arranged by Rally Speed from this forum - and offcourse he will have his sr50 with him@27.8 Hp with NOS

The Dkhs is arranged by www.msp-tuning.dk

He will show up with his typhoon - Did 20,3 Tovami HP without NOS - havent seen the graph with NOS But it will be fun!

The link to the Dkhs site:

http://dhs.mopedgallery.dk/



/Jakob


Aye, that one might be the biggest Denmark can offer, and the best organized.

The reason to it, is that RallySpeed knows what scooterheads wants, so he can make the best meeting possibly.

I would suggest ppl to take their scoot from holland and where abouts, it could be fun ;) I'll be there, and sry for OT.

And the danes were sad because they didn't see the Dutch trackracers, i'd love to have a race with them.. :W
 
Met die 400 euro kom je al een heel end met je benzine denk ik. Dan is een meeting in het buitenland wel wat aparter. Zou mij wel tof lijken (als ik nog een brommert had :p)
 
idd damn vinden zew hollanders zo speciaal dan dat ze ff 400 euro willen geven?
volgens mij alks je daar komt met 10 man ben je GOD ofzow 8P
wordt je smorgens bedient met ontbijt 8P
 
Lennox said:
Met die 400 euro kom je al een heel end met je benzine denk ik. Dan is een meeting in het buitenland wel wat aparter. Zou mij wel tof lijken (als ik nog een brommert had :p)

niet een reden om weer wat te beginnen ;)
 
Back
Top